internet wizard Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 mor lastet ned denne fotobook programet som tydeligvis ikke kan slettest. hun la det in på ssd'en min som er hellig! hjelp jeg får ikke såve før dette faneskapet av et virusinviterings program er borte. hjelp kommer ikke opp på kontrollpanelet. og det er ingen uninstall snarvei hjelp! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg har installert det programmet på min PC, og der er det valg for å avinstallere. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ja, det er helt vanlig av-installering av det programmet. Og det legger seg alltid under Programmer og funksjoner hos meg, og der er det lett å fjerne...heller ikke sett noe virus på grunn av det. Brukervennlig og morsomt program... Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 no prob any more waipa ssd'n og skal instalere windows på nytt og lage passord på alt jeg har takk for hjelpen og lawdi daw en admin/semi god... kan nå slette/stenge dette emnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå