ListeKlovnen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Hei! Her er en tråd jeg gjerne kunne tenkt å høre noen sanger som er gode, morsomme, kule etc. og spille trommer til! Legg ved en spotify link (om ikke det, en youtube film hvertfall) og del din glede med felleskapet! Jaja, jeg starter: Pendlum - Granite (Breakfastaz remix) - Her har du til tider noe heftig dobbel bass muligheter og er rett og slett bare gøy å spille til :!: Mark Ronson - Bang Bang Bang - Ja, den er faktisk ganske gøy å spille trommer til. punktum. Tejbz - To Tha Face - Haha! Denne er så rå å spille til! Bare prøv! Hvertfall hvis du liker dobbel pass action! Bare prøv! Bomfun MC - Freestyler - Denne sier seg selv egentlig. Gorillaz - Superfast Jellyfish - Starten er rett å slett morsom og spille til Dette er det jeg orker nå iogmed at jeg skal legge meg Gleder meg til å høre deres bidrag! Pøs på! Edit: Slang på noen flere, jeg! Endret 20. desember 2010 av ListeKlovnen Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 denne Er jo helt råååå å spille trommer til fra spøk til revolver, Neutral Milk Hotel – Untitled Spiller ikke trommer selv, jeg ville bare bidra med noe Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Sjekk ut VaDrum på youtube. Mye morsomt eks: Ellers har du jo mye kult fra John Bonham, f.eks Good Times, Bad times: http://www.youtube.com/watch?v=ZO2qO9FaIWU Får du til den basstrommegangen med en enkeltpedal slik som han, da har du kommet langt! Lenke til kommentar
sunshack Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Tripping billies, Dave Matthews band!! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Du kan jo forsøke The Cinema Show med Genesis Låta starter veldig rolig, men ca midt i så tar den helt av. Denne låta brukte jeg som pensum da jeg begynte å spille trommer, og den er meget vanskelig. I tillegg har du jo Starless av King Crimson. Utrolig morsom å spille, men også svært vanskelig! Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Caught Up av Usher, er egentlig dritfet å spille til, bare se her; http://www.youtube.com/watch?v=yPCXsVniUj0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå