aleks558 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 hei! jeg vil komme til buns i dette en gang for alle for her er det virkelig mye meninger rundt om kring... jeg trenger en nettside det er GRATIS å sende sms! gjerne begrenset anntall men at det er GRATIS! jeg er tom for penger på telefonen å har da heller ingen mulighet å sende sms for å registrere... er det håp? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Du kan jo prøve Min Side fra Telefonkatalogen. Slik jeg har forstått det mottar du en kode per SMS, men du må ikke svare ved å sende SMS. Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 den siden var genial! takk for svar! Lenke til kommentar
fakefox Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Meg bekjent er det kun følgende sider som er gratis: Gulesider.no ( 5 sms per dag) - Ingen ulemper Finnfirma.no (10 sms per dag) - Ingen ulemper Eurobate.com (10 sms per dag) - 129 tegn, reklame på resten Studenttorget.no ( 5 sms per dag) - 100 tegn, reklame på resten Smsme.com (20 sms per dag) - 144 tegn, reklame på resten. smsme.com som avsender Ser bort fra diverse operatører som tilbyr SMS fra interne sider. Studenttorget sender i tillegg reklame på mail så lenge du er kunde, og Eurobate reklame både på mail og SMS. Dette er etter min mening helt uproblematisk. Mail kommer en par ganger i mnd og kan filtreres bort i spamfilteret (evnt bruk dette når du registrerer deg). Reklame-SMS fra Eurobate har jeg aldri sett noe til, men det står i vilkårene at man KAN motta ukentlige tilbud (kostnadsfritt selvfølgelig). Smsme kan jeg ikke gå god for da jeg nettopp har begynt å prøve det ut (det er ikke nødvendig å oppgi personnummeret), men det ser ut som de kjører samme opplegg som Eurobate. Alle andre sider gir uttrykk av å tilby gratis SMS, men leser du vilkårene nøye er det alltid snakk om å motta reklame-SMSer som DU må betale for. Som regel i prisklassen 5-30 kr PER stk, opp til flere ganger i uken. Dette er sider som: biip/ung1881 jesms freesms dinsms smsking smsutopia diggsms Kom gjerne med tips hvis det er noen gratissider jeg ikke har fått med meg. Endret 6. januar 2011 av fakefox 1 Lenke til kommentar
TheChef Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Hei. Flott med god og utfyllende info fakefox. Jeg bruker gulesider ganske mye og var nå på vei til å kanskje prøve biip. Bra du ga info om mulig reklame og kostnader. Hater sånt "lureri"! Ett tips: Har også registrert dama på gulesider og logger inn med hennes bruker når jeg har brukt opp mine sms. Jeg kan sende nye 5 sms med mitt nr som avsender også fra hennes innlogging Jeg bruker også finnfirma.no som virker på meg som er ganske seriøs og OK. 10sms/dag og du kan bruke eget nummer som avsender. Ingen reklame eller andre forpliktelser... Endret 29. desember 2010 av TheChef Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 GODT tips med Finnfirma.no registrerer meg der nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå