Jostein S Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Som emnetittelen sier er spørsmålet hvordan kan man unngå at kontaktene mine fra Outlook blir kopiert over til min Iphone første gang jeg kobler den til laptopen. Per i dag har jeg ca 100 kontakter på telefonen, og mange hundre jobb og fritidskontakter i Outlook. Dersom alle kontaktene fra Outlook blir kopiert til Iphonen blir det et salig kaos. Kan jeg trygt koble Iphonen til laptopen uten at kontaktene synkroniseres? Er det noe jeg må stille inn FØR jeg kobler til telefonen? Meget mulig at svaret på dette er at det ikke er noe problem, men det er bare så kjedelig å gå igjennom hundrevis av kontakter manuelt... Etter noen google søk får jeg mange guider til hvordan man synkroniserer telefon og pc, men ingen som sier noe om hvordan man kan være sikker på at kontaktene ikke synkroniseres. Det gjelder for ordens skyld første gangs tilkobling mot pc Endret 19. desember 2010 av Jostein S Lenke til kommentar
Gega Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Dette lar seg lett gjøre ved å velge de riktige innstillingene i itunes programmet under fanen "info" der velger du selv om kontakter fra outlook skal synkroniseres eller ikke. Men nå det er sagt så kan det være en fordel å rydde skikkelig opp i kontaktene i outlook og så synkronisere med telefonen, jeg bruker da å hake av "erstatt informasjonen på denne iPhone-enheten" helt nederst på siden under avansert.. etter at jeg begynte med dette så er min iPhone utolig ryddig og oversiktig.. så snart jeg gjør en endring så synkroniserer jeg igjen :!: Gega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå