Special P Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Min Nokia 5800 viser bare nummeret til den som sender melding og ikke navnet selv om de er lagret i telefonboken. Er kun på meldinger, viser nummeret når de ringer. Merket det etter en tur på fylla. Tror kanskje den fikk seg et lite ølbad, noen som vet hvor det går an å se om den har vært utsatt for fuktighe? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 lagre med +47 i telefonboken så fungerer den nok etterpå Lenke til kommentar
Special P Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Skal jeg liksom måtte lagre om alle nummerene med +47? E syyykt mye jobb EDID<. mase leifer, er godt brisehn Endret 26. desember 2010 av Absolut Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hvor mange meldinger har du i innboksen? Alle Nokiane jeg har hatt igjennom årene (n70, n73, 5800 +++ noen jeg ikke husker modellnummeret på) har fått samme problem når meldingstallet har bikka over 2000. Slett meldingene i innboks/utboks/sendte elementer, og se om nye meldinger da dukker opp med navn igjen. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Har 3280 meldinger. Har prøvd å slette alle meldingen, men den går bare i koma da... Lenke til kommentar
Special P Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Hvor mange meldinger har du i innboksen? Alle Nokiane jeg har hatt igjennom årene (n70, n73, 5800 +++ noen jeg ikke husker modellnummeret på) har fått samme problem når meldingstallet har bikka over 2000. Slett meldingene i innboks/utboks/sendte elementer, og se om nye meldinger da dukker opp med navn igjen. Fått slettet alle meldingene nå og det ser ut til at mobilen funker fint igjen Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå