Gå til innhold

5800 viser bare nummer og ikke avsendernavn.

Special P

Anbefalte innlegg

Min Nokia 5800 viser bare nummeret til den som sender melding og ikke navnet selv om de er lagret i telefonboken. Er kun på meldinger, viser nummeret når de ringer.

Merket det etter en tur på fylla. Tror kanskje den fikk seg et lite ølbad, noen som vet hvor det går an å se om den har vært utsatt for fuktighe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange meldinger har du i innboksen? Alle Nokiane jeg har hatt igjennom årene (n70, n73, 5800 +++ noen jeg ikke husker modellnummeret på) har fått samme problem når meldingstallet har bikka over 2000. Slett meldingene i innboks/utboks/sendte elementer, og se om nye meldinger da dukker opp med navn igjen.

Lenke til kommentar

Hvor mange meldinger har du i innboksen? Alle Nokiane jeg har hatt igjennom årene (n70, n73, 5800 +++ noen jeg ikke husker modellnummeret på) har fått samme problem når meldingstallet har bikka over 2000. Slett meldingene i innboks/utboks/sendte elementer, og se om nye meldinger da dukker opp med navn igjen.

Fått slettet alle meldingene nå og det ser ut til at mobilen funker fint igjen :)

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...