sven79 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Har anskaffet ny trådløs ruter. Og har fått et problem: Min stasjonære PC vil ikke logge seg på: Jeg får kontakt med nettverket, men får ikke logget meg på. Bruker en enkel WEP kryptering. Når nettet er usikret, klarer maskinen å logge seg på. Har maskin med Vista... Prøver å logge meg på, og får beskjed om at "tilleggsinformasjon for pålogging er nødvendig for å koble til dette nettverket" - og det er jo greitt. Men får et påloggingsvindu hvor jeg skal skrive inn informasjon som jeg ikke vet hva som skal stå (må skrive inn brukernavn, passord og påloggingsdomene) Jeg var forberedet på bare å skrive inn krypteringspassordet, slik som det har vært før, og med den forrige ruteren... Noen som vet hva som må gjøres? Eller hvilken påloggingsinformasjon jeg skal skrive i henholdsvis "brukernavn" , "Passord", og "påloggingsdomene"? Takknemlig for svar! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Mange rutere har en knapp du kan trykke isteden for å skrive inn passord, har du prøvd å koble til via denne? Lenke til kommentar
sven79 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Hei! Takk for svar! - men dessverre fungerer ikke det heller... Ruteren er av type Netgear, om det kunne være til hjelp for noen... Sven T Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Har du siste drivere til nettverkskortet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå