NetFinity Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Heysann! Har selve PC-en min på et annet rom en der jeg selv sitter for å få bedre temperatur og bli kvitt støy, og alt funker flott utenom at jeg ikke har ekstern dvd og gidder ikke investere i en ekstern enhet til 3000.- Lurer på om det går an på en eller annen måte å få interne IDE enheter ut av PC-en og inn på det andre rommet jeg selv sitter på. I kabellengde trenger jeg omtrent 2meter skulle jeg tro. Forslag til hvordan jeg kan gjøre dette? Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hvis jeg ikke tar helt feil, er 90cm det lengste man kan ha på en IDE-kabel Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 vi har 150cm IDE kabler i butikken vår, så det finnes hvertfall. Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Det finnes bl.a. diverse USB og FireWire kabinett som du kan bruke, de koster jo litt men er vel billigere enn å kjøpe f.eks. ekstern DVD. Et eks. er FireBox Harddisk Kabinett for 3.5" & 5.25" som selges av bl.a. Norek forhandlere, men det finnes sikkert billigere løsninger (USB er en av dem). Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 Jeg klarer sikkert å greie meg med 150cm kabel, må bare flytte kabinettet litt. Hvor kan jeg få kjøpt dette da? Er det rund eller flat kabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå