Gå til innhold

- Need for Speed : Hot pursuit -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, som sagt er det to veldig forskjellige spill. Det blir som å sammenligne et spill som Doom med f.eks Fallout 3. Det SER veldig likt ut, men det ene er så veldig mye mer å sette seg inn i enn det andre. Allikevel, som allerede nevnt, siden både NFS og GT5 er bilspill og kom nesten samtidig, vil de bli sammenlignet på salgstall. Jeg for min del har valgt side.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått spilt det en stund, og er skuffet. Hadde Undercover 2, eller var det Underground til Xbox, der jeg skulle kjøre rundt i gatene, på oppdrag, for så og pimpe opp bilen, det var genialt, men dette minner meg mer om Race-spill, slik der er satt opp. Også er det vanvittig mye vanskeligere å ta takedown her enn det er på burnout, du skal treffe perfekt for å få det til. Jævla irriterenes.

Lenke til kommentar

halla :D fikk NFS til jul, nå har jeg akkurat starta men gidder nærmest ikke spille mer om det er sånn at man ikke gjør annet en å kjøre race å freedrive-.- er det som det virker, at det ikke går ann å trimme biler? hva er et NFS uten å trimmer biler? :@ å skjer med at man starter med de beste bilene? da kan jeg like godt sette meg ned men undercover eller noe-.- noen som har spilt litt lenger ut i spillet å vet svara?

Lenke til kommentar

Ikke for å være frekk - men hvis dere tror at NFS-serien fra Underground 1 til Shift (UG, UG2, MW, Carbon, Undercover, Shift) er representativ for hvordan serien i utgangspunktet var, så tar dere grundig feil. NFS er et spill som går ut på å kjøre fete biler i stor hastighet uten alt mikkmakket. Takedowns hører Burnout til - det er ikke hovedpoenget med NFS.

For meg, som har kjørt NFS1, 2, 3, HP1 og 2, samt Porche Unleashed, er dette et fantastisk spill. Den delen av serien som går ut på mekking og pimping synes jeg er en helt annen spillserie. Dette er back to basics hva angår Need For Speed.

Som jeg sa i sted:

Need for Speed handler om å kjøre fete biler i stor hastighet uten alt annet mikkmakk å tenke på.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke for å være frekk - men hvis dere tror at NFS-serien fra Underground 1 til Shift (UG, UG2, MW, Carbon, Undercover, Shift) er representativ for hvordan serien i utgangspunktet var, så tar dere grundig feil. NFS er et spill som går ut på å kjøre fete biler i stor hastighet uten alt mikkmakket. Takedowns hører Burnout til - det er ikke hovedpoenget med NFS.

Need for Speed handler om å kjøre fete biler i stor hastighet uten alt annet mikkmakk å tenke på.

This.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sykt morsomt å lese slike innlegg som dine også, med NULL fakta som støtter oppom det du sier. Veldig lett å sitte å skrive ting som " det der er bare tull" og "du vet ikke hva du snakker om " ikke sant ;)

Kom med noen argumenter du også da om hvorfor du er uenig i det som blir sagt, ikke bare sitt og sleng ut faktaløse og useriøse innlegg.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Men som jeg sa tidligere; Det må komme et spill alà Underground 2, slik du pimperbilen, og kjører rundt i byen for og finne oppdrag. Ikke at du har et kart. Dessuten er det altfor mye likt, derfor blir det kjedelig. Enten er det politi-jakt, komme seg til de andre innen fristen, eller løp. Dessuten, er det bare en bane på spillet? Liksom, det karter, er det bare et område? Ellerkommer du til et annen del da du har kjørt gjennom alle banene?

Lenke til kommentar

For meg, som har kjørt NFS1, 2, 3, HP1 og 2, samt Porche Unleashed, er dette et fantastisk spill. Den delen av serien som går ut på mekking og pimping synes jeg er en helt annen spillserie. Dette er back to basics hva angår Need For Speed.

Som jeg sa i sted:

Du er en vis man Leo, jeg kjøpte det nye HP så fort jeg kunne fordi jeg trudde det var tilbake til det orginale NFS, så er det bare en Burnout kopi med politi! Spilte det en helg med noen nevøen så har jeg ikke rørt det siden...

Går jo ikke ann å stoppe råkjørerne på noen annen måte enn å mose bilen dems, hva er det for noe jalla Burnout tull? I det første HP kunne man f.eks. stoppe dem ved å vente i en sving med spikermatte eller presse dem inn i autovernet. Her må man treffe dem med 5 spikermatter og skyte dem i filler med EMP (emp.. hversåsnill, dette skulle ikke være Fast and Furious).. Alt for stressende, savner følelsen der man cruiser med en illrød Ferrari F50 gjennom ørkenen eller en Corvette på trange fjellveier med svære Land Rover politibiler på nakken.

Lenke til kommentar

Helt enig med deg Amaru.

Er redd dagens og fremtidige spill ikke blir sånn de var før i tiden.

Skjønner ikke at dette spillet har fått så mye skrytt, blir lei etter å ha spilt 1 time.

Det var tider før med de gamle need for speed spillene, ferrari på landveier og skikkelig politi som var utfordrende og gøy å leke med, og ikke noe burnout tull med elektriske duppeditter.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Du er en vis man Leo, jeg kjøpte det nye HP så fort jeg kunne fordi jeg trudde det var tilbake til det orginale NFS, så er det bare en Burnout kopi med politi! Spilte det en helg med noen nevøen så har jeg ikke rørt det siden...

Går jo ikke ann å stoppe råkjørerne på noen annen måte enn å mose bilen dems, hva er det for noe jalla Burnout tull? I det første HP kunne man f.eks. stoppe dem ved å vente i en sving med spikermatte eller presse dem inn i autovernet. Her må man treffe dem med 5 spikermatter og skyte dem i filler med EMP (emp.. hversåsnill, dette skulle ikke være Fast and Furious).. Alt for stressende, savner følelsen der man cruiser med en illrød Ferrari F50 gjennom ørkenen eller en Corvette på trange fjellveier med svære Land Rover politibiler på nakken.

Man kan jo stoppe råkjørere ved å få de til å stoppe helt, enten ved å presse de ned i fart, eventuelt stanse de i en roadblock. Da blir de busta.

Ser ikke helt kritikken deres på dette spillet, men alle får nå lov å ha en mening:) Dersom det er noen som vi spille en dag, er det bare å adde GT: partyfillip

Lenke til kommentar

ser du ikke kritikken? hva er det med å ikke se att vi mener att spillet minner mer om burnout enn ett faktisk NFS spill. Jeg ville ha NFS, ikke Burnout: Hot Pursuit. Hadde det hett Burnout hadde jeg nemlig ikke kjøpt det, DET er hovedkritikken.

Og jeg har ikke spilt dette mye, med av de roadblokkene jeg brukte fleska bare banditten igjennom med litt skade, eneste positive var att han mista fart så jeg kunne maltraktere han...

men det er ikke det som er poenget, det var bare noe jeg dro fram for å understreke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...