Nicht Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Dette er den offisielle tråden til det nyeste spillet i serien. Kan diskutere alt som er innenfor spillet, og evt. sammenligne det med andre spill. Hot Pursuit vs GT5 ? Positivt/Negativt ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Hot Pursuit og GT5 kan nok ikke sammenlignes. Positivt: - God grafikk - Morsomt spill - Ekte biler - Morsomt å kunne spille som skurk og politi - Gode variasjon Negativt: - Alt for lett - ALT for lett å drifte - Måten du bruker brekket på er jo helt på trynet. Spiller på Xbox, så brekket er X. Et bitte lite trykk på X får bilen til å drifte helt rundt, 360 grader. Dårlig løsning på akkurat den, så bruker å bremse, for så å dra sidlengs. Endret 19. desember 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hot pursuit er arcade. GT5 er simulator. End of discussion. 1 Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Er virkelig NFS så dårlig. Tross alt ingen tråd fra før av. Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Og sammenligne Hot Pursuit med GT5 blir bare komisk, og det sier jeg uten å ha prøvd GT5. Kjøpte Hot Pursuit for et par uker siden, og har vel spilt det kun et par ganger. For min del byr det ikke på mye moro. Men så er jeg ikke stor fan av bilspill, til tross for at jeg har 5-6 av dem i hylla. Går i samme fella hver gang. Bilspill er bilspill. Kun Forza har holdt meg sittende i sofaen et betydelig antall timer. Litt OT egentlig, sorry Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Er virkelig NFS så dårlig. Tross alt ingen tråd fra før av. Er vel ikke dårlig, men er flere GT fans her inne. Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Jada, vel, så er kanskje ikke de to til å sammenlignes mot hverandre. Siden jeg ikke har prøvd noen av dem (får NFS til jul da) Men det var da bare et eks. Fra nå av vil jeg bare høre om spillet i seg selv. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Fra nå av vil jeg bare høre om spillet i seg selv. Sålenge postene som kommer holder seg noenlunde til tema i førsteposten så kan ikke du diktere hva du vil høre om Men om vi skal snakke NFS, så er eg mer NFS fan enn eg er GT fan. Hadde både GT1, 2 og 3 i sin tid, men hadde også mange av NFS spillene, og NFS Hot Pursuit på PS2 troner alene på toppen for min del. Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Hot pursuit på PS2? Det kom da ut først i november, hvorfor er det bedre på PS2 enn PS3? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Er mange spill som var bedre før enn de er nå. MGS Final Fantasy Mario Resident Evil osv osv. Men ettersom du spørr slik så ser eg for meg at du er 15-16 år og ikke har fått med deg klassikerene. OG eg tror ikke du skjønner hvilket spill eg mener. Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Ja jeg er 15. Men, jeg trodde du mente Hot pursuit, men du mente Hot pusuit 2. Men hva i all verden, gi ut nr 2 før nr 1 ? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 PS3 vs. Xbox 360 : Noen som har noen tanker om dette!? Takk! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Ja jeg er 15. Men, jeg trodde du mente Hot pursuit, men du mente Hot pusuit 2. Men hva i all verden, gi ut nr 2 før nr 1 ? Om man virkelig skal være pirket så har det kommet 3 hot pursuit spill. I 1998 kom Need for speed III: Hot pursuit, Dette kom til PC og PS1 (udødelig klassiker) Så noen år senere kom Hot pursuit 2, før vi da får Need for speed: Hot pursuit i 2010. Men fra historie til nåtid. Jeg syns spillet er artig. Rett og slett. Det er på ingen måte noen simulator, men et spill med fokus på at det skal være gøy. Noe jeg syns det er. Endret 21. desember 2010 av firberblad 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg liker det som casual spill, men spiller kun online. Fordi hele hot pursit-opplegget består av biljakter er det helt syk vanskelighetsgrad for oss vanlige dødelige når vi spiller singleplayer. Det er nærmest umulig å holde ledelsen i lengden, fordi AIen bare setter på evig turbo. Det merkes at det er Burnout-folka som står bak, for å si det sånn. (I Burnout 3 kjørte jeg head to head mot AIen og fikk beskjed at jeg ledet med ni sekunder samtidig som jeg ble forbikjørt av den eneste motstanderen?) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 PS3 vs. Xbox 360 : Noen som har noen tanker om dette!? Takk! Oppe? Jeg har det selv på PC, men når det gjelder min erfaring med multiplatform-titler, er de som regel best på 360. Gå for den kontrolleren du liker best. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 hehe.. er oppe, ja! Blir i så fall Xbox 360, siden jeg har Most Wanted fra der.. så "samle" spillseriene! hehe.. Takk, takk! (Fikk Kinect og Move fra mamsen til jul.. wuhuuu! ) Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 spillet venter hjemme på meg, så gleder meg veldig til å prøve det. Ser veldig morsomt ut Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Åh, er litt sjalu på deg... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Samle spillserier? For pingler. Jeg har NFS:HP2 (altså det fra 2001), Underground 2 og Most Wanted til PS2, Carbon til X360 og nå Hot Pursuit HD (jeg har lagt meg til å kalle det Hot Pursuit HD for å skille fra originalen, NFS3) til PS3 (Årsaken til at jeg valgte PS3 på det nyeste er rett og slett at jeg synes bilspill ser bedre ut på Playstation, av en eller annen grunn. Carbon har jeg til 360 fordi jeg ikke hadde PS3 når det kom. Det eneste andre bilspillet jeg har til 360 er Forza3, som jo er Xbox360 Only) Men uansett: Jeg liker Need For Speed langt over simulatorkonkurrentene. Mye fordi jeg kjører bilspill for å ha det gøy, ikke for å kjøre bil. Kall meg dårlig i bilspill, men jeg får mye mer ut av NFS sin tilnærming til bilspill: Det skal gå fort, og det skal være GØY. For ALLE. Og det at det er Burnout-Criterion som har laget HPHD er egentlig helt riktig - Burnout-serien var en naturlig overgang for oss som spilte de tidligere NFS-spillene (og jeg smålo av min første Takedown i NFS:HPHD) Endret 29. desember 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Men uansett: Jeg liker Need For Speed langt over simulatorkonkurrentene. NFS er ingen simulator heller. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå