Kleivis Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Funnet ut når du kan spille Larsemão? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Har garantert god tid hele morgenen og formiddagen imorgen, men det passer jo ikke for deg.. Muligens jeg får tid etter sju en gang imorgen, ellers har jeg tid på morgenen/formiddagen på fredag. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Har tid ikveld og hele morgendagen, Kleivis.. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Spille nå da? (viss det funker.. funker ikke på PS3 heller for øyeblikket) Endret 3. mars 2011 av Kleivis Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kommer meg ikke inn akkurat nå.. Men du har tid imorgen ? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kommer ikke inn eg heller. :/ Har tid etter jobb imorgen ja. Sånn fra ca 1600 og utover hele kvelden. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Spiser litt først nå, så kan vi ta det Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Fantastisk. Eg og Larsemão får ikke joinet hverandre. Får bare connection to opponent lost, session no longer avaible og annet piss. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Samme som jeg fikk med deg, Mentis. "Mistet tilkoblingen til motstanderen." Skjønner ikke hva det kan komme av, får jo lett spilt gjennom xbox-live med alle slags mulige andre spillere.. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Samme som jeg fikk med deg, Mentis. "Mistet tilkoblingen til motstanderen." Skjønner ikke hva det kan komme av, får jo lett spilt gjennom xbox-live med alle slags mulige andre spillere.. Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Dere får prøve igjen i helgen. I løpet av søndag er siste frist. Da velger jeg en som går videre sett på aktivitet og mulighet. Prøv og planlegg minst to dager/tidspunkter dere kan prøve på, i tilfelle dette skulle skje igjen ved første forsøk. Endret 4. mars 2011 av Mentis Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Om det ikke funker for dere, så kan jo den som eventuelt har best målforskjell hittil gå videre? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg har tid stortsett hele helgen, Kleivis Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Samme her. Skal vi bare avtale et tidspunkt da? Du kan velge når. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Prøve på morgenen/formiddagen imorgen og ettermiddag/kveld søndag hvis det ikke funker imorgen? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 skal vi si kl 12 imorgen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå