Gå til innhold

[XBOX360][FIFA11] FIFA SuperCup III

Mentis

Anbefalte innlegg

Arsenal (Mentisy) 2 - 0 Manchester United (eveant94)

Manchester United (eveant94) 2 - 1 Arsenal (Mentisy)

Vi dominerte kanskje hver hjemmekamp, men jeg hadde vel mer å gi i bortekampen min. Jeg fikk et ganske humoristisk mål i siste kampen. Jeg ble kanskje underbevisst litt for defensiv etter å ha vunnet første kampen 2-0. Alt i alt, er vel ganske greit at jeg gikk videre. Skal ikke klage, for å si det slik.

Da venter vi egentlig bare på Larsemao og Kleivis til å spille sine kamper, så kan vi trekke semifinaler.

Endret av Mentis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så latterlig uflaks for meg. Du er regjerende mester og jeg har så og si ikke spilt noe annet fifa etter jul enn denne cupen og så er jeg SÅ nær å slå deg.

Du får først et latterlig hodemål, som så og si ikke er mulig å sikre seg mot, og så er jeg alene med keeper med Hernandez og bommer. Det kunne FORT vært jeg som gikk videre. Sier ikke at det var ufortjent, men bare at jeg kunne fort gått videre med litt mer flaks. Men god kamp, og gratulerer.

Lenke til kommentar

Hehe, du hadde dine sjanser alene mot keeper. Det samme hadde jeg. Du husker kanskje at jeg traff stolpen alene med keeper, og på returen traff jeg en av dine spillere i ryggen. Så på andre returen sentret jeg til en så vidt offside-plassert Walcott. Nå har jeg ikke sagt noe om bortemålregel, men om det var med, måtte du vel score 2 mål (totalt 4)for å ha vunnet.

Og med det, erklærer jeg at bortemålsregelen teller. Om dere spiller første kamp, så tar rematch uten å bytte side, er det den som er hjemme først som teller som hjemmelag. Neste kamp blir dermed hjemmelaget bortelag. Dårlig forklart, men dere skjønner sikkert.

Endret av Mentis
Lenke til kommentar

Dere har hatt to uker på å spille to kamper. Kan da umulig være så vanskelig. Om du har vinterferie nå, burde du kanskje sørget for å fått spilt ferdig kampen før vinterferien. Kanskje jeg er litt streng her, men å bruke 1 time i løpet av 14 dager skal være mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...