Mentis Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Arsenal (Mentisy) 2 - 0 Manchester United (eveant94) Manchester United (eveant94) 2 - 1 Arsenal (Mentisy) Vi dominerte kanskje hver hjemmekamp, men jeg hadde vel mer å gi i bortekampen min. Jeg fikk et ganske humoristisk mål i siste kampen. Jeg ble kanskje underbevisst litt for defensiv etter å ha vunnet første kampen 2-0. Alt i alt, er vel ganske greit at jeg gikk videre. Skal ikke klage, for å si det slik. Da venter vi egentlig bare på Larsemao og Kleivis til å spille sine kamper, så kan vi trekke semifinaler. Endret 26. februar 2011 av Mentis Lenke til kommentar
eveant Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det er så latterlig uflaks for meg. Du er regjerende mester og jeg har så og si ikke spilt noe annet fifa etter jul enn denne cupen og så er jeg SÅ nær å slå deg. Du får først et latterlig hodemål, som så og si ikke er mulig å sikre seg mot, og så er jeg alene med keeper med Hernandez og bommer. Det kunne FORT vært jeg som gikk videre. Sier ikke at det var ufortjent, men bare at jeg kunne fort gått videre med litt mer flaks. Men god kamp, og gratulerer. Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Hehe, du hadde dine sjanser alene mot keeper. Det samme hadde jeg. Du husker kanskje at jeg traff stolpen alene med keeper, og på returen traff jeg en av dine spillere i ryggen. Så på andre returen sentret jeg til en så vidt offside-plassert Walcott. Nå har jeg ikke sagt noe om bortemålregel, men om det var med, måtte du vel score 2 mål (totalt 4)for å ha vunnet. Og med det, erklærer jeg at bortemålsregelen teller. Om dere spiller første kamp, så tar rematch uten å bytte side, er det den som er hjemme først som teller som hjemmelag. Neste kamp blir dermed hjemmelaget bortelag. Dårlig forklart, men dere skjønner sikkert. Endret 26. februar 2011 av Mentis Lenke til kommentar
eveant Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jaja, husker det. Du hadde kanskje fortjent mål der, mens jeg hadde fortjent mål på min alene med keeper og ikke mål på din heading. Du hadde margarinene () på din side denne gangen, men vi får se neste gang. Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Hehe, er godt å ha margarinene () på sin side av og til ^^, Ja, vi får se om det blir en cup til da. Det må i så fall bli en annen person for å overta stafettpinnen. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Vi sier, at vinneren tar ansvaret for neste cup:P Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Nei, huff... Jeg som har ambisjoner om å vinne to cuper på rad. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det får bli unnskyldninga om du taper da Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Ja, du sier noe der. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Har du tid idag Larsemão? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Har fotballkamp i ettermiddag/kveld, så 10 tiden isåfall? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 OK da sier vi kl 10. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Vet ikke om jeg får spilt nå, du har ikke muligheten til å spille imorgen tidlig engang? Rundt 8-9 liksom? Hvis ikke må det bli halv tolv-tolv ikveld, eller på onsdag/torsdag Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Imorgen tidlig er eg på jobb. Da får vi ta det en annen dag. Eg kan hver dag fra ca kl 1600 og utover. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Okei, da har du ikke mulighet ved tolvtiden ikveld? Da må vi si torsdag isåfall, hvis ikke må jeg spørre om vi kan få utsatt 1 uke, Mentis? Siden det er vinterferie nå for meg er jeg mye borte. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Nei, det blir nok litt for seint. Skal opp halv 7 og gå på jobb. :/ Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg har allerede utsatt det til 4. mars grunnet vinterferie. Dere får satse på å ta det på torsdagen eller fredagen da. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Skjønner Da kan jeg skrive om/når jeg har muligheten til uka, eventuelt spørre Mentis om 1 uke utsettelse Ja, men litt vanskelig når jeg er kun hjemme én dag i vinterferien, og da skal jeg på fotballtrening også i bursdag... Endret 27. februar 2011 av Larsemão Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Dere har hatt to uker på å spille to kamper. Kan da umulig være så vanskelig. Om du har vinterferie nå, burde du kanskje sørget for å fått spilt ferdig kampen før vinterferien. Kanskje jeg er litt streng her, men å bruke 1 time i løpet av 14 dager skal være mulig. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Javel, da får det bli som det blir da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå