Torstein Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Med på den om du er så sporty at vi tar våre kamper om igjen, Noiz Tar du utfordringen? Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 trekker meg pga dårlig nettverk... beklager Det var dumt. Velkommen tilbake til en eventuell ny cup dersom nettverket blir bedre. Ja, i den ene kampen lagget det noe utrolig når jeg spilte. Jeg skylder ikke på det, men når jeg ligger under 5-0 til pause og det lagger så mye at jeg blir kastet ut av matchen så sier det litt.. Takk for meg, og håper jeg får bedre nettverk Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Synes det ble mye mas nå.. Mulig å lage nye grupper/eventuelt lage et klart system, og starte på nytt? virker ikke som det har blitt spilt alt for mye.. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Noen i gruppe B som kan spille på formiddagen idag ? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Med på den om du er så sporty at vi tar våre kamper om igjen, Noiz Tar du utfordringen? selvsagt er eg sporty nok men kan ikkje idag, for eg får besøk Endret 6. februar 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Noen i gruppe A som vil spille? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Med på den om du er så sporty at vi tar våre kamper om igjen, Noiz Tar du utfordringen? selvsagt er eg sporty nok men kan ikkje idag, for eg får besøk Haha, tulla egentlig, men gjør det lett liksom Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen i gruppe A som har tid i kveld? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ikke mange som deltar på Xbox versjonen :/ Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Noen fra gruppe A som kan Torsdag kveld? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ja eg kan sannsynligvis. Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Gruppe B... Larsemão. When? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har ikke tid ikveld eller imorgen, så i løpet av helgen ? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Noen fra gruppe A som kan Torsdag kveld? Kortid er du klar? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Gruppe B, tid idag? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Gruppe A.... kamp nå? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Kan om et kvarter ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå