Deathbrick Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har endra gamertag til Sgt DeathCowBoy Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ble 2-2 i første kamp, og 2-3 til Kvalheim andre matchen. Føler resultat var urettferdig Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kleiveland takk. Men ja, forsvaret mitt er like bra som Arsenal sitt. Kunne fort endt med tap. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Haha, Kleiveland, om forladelse. Sykt irriterende på stillingen 2-3! Står på 6 meter, åpent mål, og kommer borti chip-knappen Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Rekner med du ikkje har tatt meg med fordi du er sikker på at eg kommer videre til semi uansett, det var snillt gjort, btw eg melde meg på 1 veke før zAfroBoyz Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Noiz, det beklager jeg så mye. Du skal selvfølgelig få være med. Du får slenge deg på Gruppe A. Jeg skal legge deg til nå. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Noiz, det beklager jeg så mye. Du skal selvfølgelig få være med. Du får slenge deg på Gruppe A. Jeg skal legge deg til nå. Takk Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Med tanke på vi nå er 11 stk, tenker jeg vi heller stiller med to grupper på 4 lag, og en gruppe med 3 lag. Blir dumt med en gruppe på 6 og en på 5. Hvordan vi løser det med tre grupper, med tanke på semifinale, vet jeg ikke. Hva med at 2. plassene i gruppe A og B må spille en slags kvartfinale mot 1. og 2. plass i Gruppe C? Vinnerene går til semifinale. Vinner Gruppe A og B: Går rett til semifinale 2. plass Gruppe A eller B (best målforskjell): Spiller kvartfinale mot 2. plass Gruppe C. 2. plass Gruppe A eller B (dårligst målforskjell): Spiller kvartfinale mot 1. plass Gruppe C. Dersom noen har bedre forslag til løsning av 11 deltakere, er de mer enn velkomne. De nye gruppene er valg slik at de nederste i Gruppe A og B blir sendt over til gruppe C, sammen med Noiz. De som allerede har spilt kampene sine er sørget for å bli i samme gruppe, slik at resultatene står. Beklager til alle for å ha glemt Noiz, slik at denne misforståelsen og endringen måtte til. Endret 3. februar 2011 av Mentis Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Gruppe B anyone? Noen med? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Målforskjellen i gruppe A er feil. Det skal være 5-4 på meg og 4-5 på Redneck. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Noen i gruppe C som vil spille? Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Målforskjellen i gruppe A er feil. Det skal være 5-4 på meg og 4-5 på Redneck. Takk =) Manchester United (Cyclonia) 0 - 1 Arsenal (Mentisy) Arsenal (Mentisy) 0 - 1 Manchester United (Cyclonia) Gode kamper og tøff motstander =p Forsåvidt greit at vi vant en hver. Endret 4. februar 2011 av Mentis Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Noiz, jeg kan spille nå. Jeg ser at jeg visst er i gruppe C. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Eg er klar no Torstein, har lagt deg til Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Torstein - Noiz : 2 - 4 Noiz - Torstein : 4 - 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det medfører riktighet. Ble eid. Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 trekker meg pga dårlig nettverk... beklager Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 trekker meg pga dårlig nettverk... beklager Det var dumt. Velkommen tilbake til en eventuell ny cup dersom nettverket blir bedre. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 No kan du jo berre ta Vinner av gruppe B og C går videre, og Grupe A går 1 og 2 plass videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå