Noiz Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 GT: iNoiz Lag: Manchester United Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Vill melde meg på i siste liten! GT: zAfroBoyz Lag: Ac. Milan Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Vil bare påpeke at gruppene blir satt opp sent på kvelden i morgen, grunnet overtid og fotballtrening etter jobb. Vil også påpeke at det kan bli vanskelig for meg å spille kampene nå i nærmeste fremtid, men håper å få det til. Må garantert jobbe overtid hele uken og jobbe i helgen. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Vi får bare være fleksible. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Ja, vi xbox-gutta må holde sammen Endret 1. februar 2011 av Torstein Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Gruppene Gruppe A Gruppe B For oppdatert tabell; se førstepost. Denne tabellen er bare for å vise gruppene Dere skal spille to ganger mot hverandre. Reglene er i førsteposten. Setter frist til 18. februar. Det blir 4 kamper per uke i snitt. Skal vel ikke være så vanskelig, eller? To i hver gruppe går videre, så spilles det semifinale og finale. Endret 2. februar 2011 av Mentis Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Så vi skal bare begynne å spille da? Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Let the games begin (ja). Har du mulighet til å spille våres kamper nå, Zafro? Endret 2. februar 2011 av Mentis Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Let the games begin (ja). Har du mulighet til å spille våres kamper nå, Zafro? Jepp bare å adde meg Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hmm... Dårlig av med, gratulerer da! Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Mentis (Arsenal) 2 - 0 zAfroBoyz (AC Milan) zAfroBoyz (AC Milan) 1 - 2 Mentis (Arsenal) Bra spilt zAfroBoyz. Lykke til videre. Første kampen var dominert av meg, med hele 25-1 i skudd og 61-39% possession, men ballen ville ikke i mål før siste minuttene. Ble lettet da jeg endelig så ballen i mål Andre kampen var ganske jevn, men jeg klarte å snu et 1-0 nederlag til en seier; 1-2. Endret 2. februar 2011 av Mentis Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Du er en dyktig fifa spiller Ble ganske inponert da den ballen som gikk i stengene 3 ganger uten at den gikk i mål ps! Arsenal er vansklige å vinne mot når dem spiller hjemme Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Takk takk.... Hver gang jeg får en retur, så ender jeg opp med å holde inne "bytte spiller"-knappen og skyteknappen. Da ender jeg opp med å chippe den, og derfor jeg traff tverrstanga fra 4 meter lol. Endret 2. februar 2011 av Mentis Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 haha ok men bare si i fra når jeg skal spille nesten kamp Mot andre folk alstååå Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 haha ok men bare si i fra når jeg skal spille nesten kamp Mot andre folk alstååå Mulig jeg misforstod hva du vil frem til her, men jeg sier ikke ifra når du skal spille mot folk. Bare snakk med de andre i gruppen. Spiller ingen rolle hvordan rekkefølgen er, så lenge du har spilt kampene dine innen fristen. Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 ja ok da spiller jeg noen kamper i morra kanskje da Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg kan heller ikke før til neste uke Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Noen i gruppe A som kan spille idag? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg kan fram til klokka 20:15 ca i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå