Gå til innhold

[XBOX360][FIFA11] FIFA SuperCup III

Mentis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare påpeke at gruppene blir satt opp sent på kvelden i morgen, grunnet overtid og fotballtrening etter jobb. Vil også påpeke at det kan bli vanskelig for meg å spille kampene nå i nærmeste fremtid, men håper å få det til. Må garantert jobbe overtid hele uken og jobbe i helgen.

Lenke til kommentar

Gruppene

Gruppe A

crnp18.png

Gruppe B

9luv8q.png

For oppdatert tabell; se førstepost. Denne tabellen er bare for å vise gruppene

Dere skal spille to ganger mot hverandre. Reglene er i førsteposten. Setter frist til 18. februar. Det blir 4 kamper per uke i snitt. Skal vel ikke være så vanskelig, eller? To i hver gruppe går videre, så spilles det semifinale og finale.

Endret av Mentis
Lenke til kommentar

Mentis (Arsenal) 2 - 0 zAfroBoyz (AC Milan)

zAfroBoyz (AC Milan) 1 - 2 Mentis (Arsenal)

Bra spilt zAfroBoyz. Lykke til videre.

Første kampen var dominert av meg, med hele 25-1 i skudd og 61-39% possession, men ballen ville ikke i mål før siste minuttene. Ble lettet da jeg endelig så ballen i mål :p

Andre kampen var ganske jevn, men jeg klarte å snu et 1-0 nederlag til en seier; 1-2.

Endret av Mentis
Lenke til kommentar

Takk takk.... Hver gang jeg får en retur, så ender jeg opp med å holde inne "bytte spiller"-knappen og skyteknappen. Da ender jeg opp med å chippe den, og derfor jeg traff tverrstanga fra 4 meter lol.

Endret av Mentis
Lenke til kommentar

haha ok ;) men bare si i fra når jeg skal spille nesten kamp :) Mot andre folk alstååå:p

Mulig jeg misforstod hva du vil frem til her, men jeg sier ikke ifra når du skal spille mot folk. Bare snakk med de andre i gruppen. Spiller ingen rolle hvordan rekkefølgen er, så lenge du har spilt kampene dine innen fristen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...