NorthugJr Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Hei! Min far har akkurat fått sin nye stasjonære pc fra komplett.no. Jeg har hjulpet han å koble opp maskinen, men jeg får ikke opp noe bilde på skjermen. Jeg hører at det skjer noe inni skjermen når jeg kobler kabelen fra skjermen inn i maskinen, men det kommer altså ikke opp noe bilde. Har prøvd med to forskjellige skjermer, samme feil. Vi bruker en D-sub kabel. Det står "no signal detected" på skjermen. Hvis jeg tar ut kabelen står det "no cabel" Skjermkort? Endret 19. desember 2010 av NorthugJr Lenke til kommentar
poco-loco Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 har pc 2 skjerm utgang eller bare 1? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvis skjermen har mer enn 1 input må du sansynligvis trykke på en knapp for å velge riktig input for skjermen. Det regner jeg som en av de mest sansynlige mulighetene. -Stigma Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Skjerm har èn input. Snakket med komplett, de trodde faktisk at de hadde sendt oss FEIL PC. Jaja... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Om skjermkortet har mer enn en utgng, prøv en anen utgang. Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Om skjermkortet har mer enn en utgng, prøv en anen utgang. Det har det ikke. Får bare vente å høre hva komplett har å si. Satser på at de har sendt feil PC, som de først trodde. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det har også skjedd at skjermkort har blitt delvis ristet løs fra sokkelen de sitter i, og da er det ikke alltid de fungerer. (Løses ved å åpne kabinettet og trykke kortet skikkelig nedi, men gjør det bare etter avtale med komplett, eventuelt.) Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Det har også skjedd at skjermkort har blitt delvis ristet løs fra sokkelen de sitter i, og da er det ikke alltid de fungerer. (Løses ved å åpne kabinettet og trykke kortet skikkelig nedi, men gjør det bare etter avtale med komplett, eventuelt.) Fungerer fint nå, måtte kjøpe en overgang fra D-Sub til DVI-kabel! Merkelig rart at det ikke fungerer med D-Sub, men men. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Kan hende noe ble resatt på rep, slik at d-sub (VGA?) ble deaktivert, og at dvi ble hovedutgangen.. Hadde lignende problem på en av mine gamle maskiner etter rep, at jeg måtte bytte pluggen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå