ftbllftbll Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hei! Har tenkt til å gå på CBS neste år men vet ikke om jeg skal gå på dansk eller engelsk studie. Har hørt det er vanskelige å komme inn på de engelske linjene men når man søker i danmark kan man også komme inn på motivasjonsbrev og slikt også. itillegg må man gjennomføre en såkalt tøffeltest hvis man skal studere engelsk i utlandet. en test der man må ha så og så mye riktig for å bestå og som inneholder spm om engelsk grammatikk etc. MEN jeg har engelsk valgfag fra 2 og 3 gym og karakterene 5 5 fra tredjeklasse. trenger jeg da gjennomføre en slik test? og hvor stor er forskjellen på inntakskrav på dansk og engelsk linje? Takk for svar Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvis du er seriøs om å studere i utlandet ikke la en enkel språktest hindre deg. Med tanke på inntakskrav så er det meningsløst å spekulere, søk begge to slik at du får god sammvittighet om at du gjorde det du kunne for å komme inn. CBS skal vist være en veldig bra skole. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå