Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Shutdown ved spilling - For høg temp på grafikkortet?

Anbefalte innlegg

Maskina mi begynte plutselig å slå seg av under speling for nokre månedar sidan. Eg har satt inn nye vifter i kabinettet og på mitt Radeon HD 4870 kort, så eg trudde ikkje dette ville ha noko med for høg temperatur å gjere.

Sidan systemdisken min var gammal så tenkte eg at det kunne være nødvendig å bytte disk. Eg har kjøpt inn en ny SSD, men problemet er det samme. Nokon gongar kan eg kjøre Starcraft 2 i ein halvtime, nokon gongar klikkar det etter fem minutt.

Eg har brukt CPUID Hardware Monitor (sjå vedlagt bilde) og syns at dei to max-temperaturane under Radeon HD 4870 var mistenkelig høge. 100 grader Celcius etter tre minutt med speling virkar i overkant.

Slik eg ser det er det fleire alternativ:

1:Grafikkortet får ikkje god nok kjøling, temperaturen blir for høg og maskina skrur seg av. Dette syns eg virkar rart, sidan eg har fått inn to nye kabinettvifter og ny vifte til grafikkortet.

2:Sensoren som måler temperatur viser feil, og den reelle temperaturen er ikkje så høg. Mammakortet mitt (Eg har eit ASUS P5B motherboard) slår alarm og skrur av maskina.

3:Grafikkortet skal faktisk ha så høg temperatur, det er berre mammakortet som er vanskelig. Problemet må løysast ved å endre temperaturgrensene i BIOS.

Tankar? :)

post-104699-0-73435600-1292768334_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er 100 grader celsius kan du jo bare holde hånden din inntil, så kjenner du jo fort om det faktisk er så varmt, eller om det er måleren din som er gått til helvette.

Det kan også muligens ha noe med skjermkortdriverene, har du prøvd å bytte drivere, evt. google hvem som er mest stabile til det spillet du har feil med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...