Gå til innhold

Har noen en god mmorpg å anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller selv, og anbefaler på det sterkeste, Age of Conan. Fantastisk spill, kom skjevt ut i starten, men har virkelig hentet seg inn igjen. Alt fra musikken til gameplay og storyen er fantastisk bra og det er lett å bli revet med.

Kommer en del an på pc-en din og hva den yter etter som AoC krever en del av den, men jeg har spilt AoC siden release (3 år om jeg ikke tar helt feil) på en middelmådig pc bygget for cs uten alt for store problemer.

Lenke til kommentar

Uhuuuh. :( Jeg slutta Eve online, gav bort alt og ga fingeren til CCP. Så nå når jeg ikke spiller Eve online lenger, er det veldig kjedelig for min egen del. Er redd for at det ikke finnes noen andre gode mmorpg spill. Og kommende "The old republic" kommer jeg ikke engang til å prøve.

Kanskje en Neverwinter nights mmo kunne vært noe, men jeg har ingen forhåpning at det vil kunne være tilfredstillende.

Jeg tenker at de som lager spill kan glatt overse og ignorere kritikk fra andre og selvkritikk, for hvert år er det en hel masse folk som blir kjent med mmo spill. Markedet er antagelig så fristende at de som lager spill kan gi blaffen i kvalitet.

Edit: Eve online er egentlig et fantastisk flott mmo spill. Men for min egen del fikk jeg aldri utnyttet voicecoms som jeg hadde håpet og så synes jeg at det var et par tre irriterende ting som jeg synes var utilgivelig.

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Henger meg på tråden. Jeg såg denne filmen her oppe, og stakk inn på mmohut sin side. Var veldig mange gratis mmo der.

Er det noen som vet om noen unike mmo spill? Ikke en wow klone. Jeg prøvde et FPS mmo som heter MAT (det står for noe), det var dårlig. Men liker fps spill, så det hadde vært noe kansje :p

Lenke til kommentar

Hva med Perpetuum? Det er visstnok ikke så ulikt EVE Online, men på bakken og med roboter. Jeg har ikke spilt EVE, så jeg kan ikke sammenligne de to. Men det var mye mer avansert enn vanlige MMOer, og jeg gav fort opp å forstå noe som helst. :p Men EVE-spillere som gidder sette seg inn i det kan kanskje like det. Nå skal det sies at hele spillet er på litt over 800MB, så det er ikke det sterkeste spillet grafisk. Men det var ikke direkte dårlig grafikk heller. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...