1915 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 bruker nod32 nå og det popper opp stadig vekk "server not found" og så funker det ikke. er lei av å reinstalle det så vill ha noe nytt som ikke krever noe serlig ressurser. virusprog jeg har brukt og er uaktuelle: -avg -avast -nod32 -norton forslag? takker Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det spørs om du ønsker å betale noe. Jeg har brukt McAfee. Funket bra det. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Microsoft security essentials. http://www.microsoft.com/security_essentials/ Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Forresten... Du vil vel ha antivirus? Ikke et "virusprogram", hvor poenget er å lage virus? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Personlig har jeg byttet litt mellom MSE og AVAST (free) i fortiden, men har nå MSE ettersom 2.0 har kommet ut Men så skal jeg snart bytte til Linux (Ubuntu eller Mint), så da trenger jeg ikke det i det hele tatt! Men er vel smak og behag Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hei, Du kan se på av-comparatives.org og lese testene de lager Anbefaler også å lese blogg innlegget til norbat som kanskje faller i interesse: http://iktforum.no/?p=883 ~ Submit @ Hanske: "Funket bra det." Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Har man kjøpt NOD32 har man ingen problemer. Storfornøyd selv. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Har man kjøpt NOD32 har man ingen problemer. Storfornøyd selv. ja men jeg er ikke intresert i å betale. og ja jeg mener antivirusprogram ^^ Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Ser du har utelukket endel AVer, er det noen spesiell grunn for eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå