Supreme P. Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hei, Jeg har lett rundt en stund etter en ny telefon, og jeg synes at Droid 2 Global virker pretty awesome. Men hvis jeg har sett riktig er det bare verizon som har de, og de koster bare 199$ :O Så problemet er går det ann å bestille fra Verizon på en eller annen måte, eller må jeg kjøpe fra f.eks Ebay? Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Hvilke teknologi og frekvenser blir brukt her i Norge? Lenke til kommentar
StreakingCaddis Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Hei, 1. Du får ikke kjøpt telefonen av Verizon, såfremt du ikke bor i USA. 2. Det er mye enklere å kjøpe Milestone 2 (evt vente på sagnomsuste Milestone X). Det er mange plasser å få gjort. Den eneste forskjellen på Milestone 2 og Droid 2 Global er at sistnevnte er kompatibel for både GSM og CDMA. Så hvis du pendler til USA så er D2G å foretrekke (hvis ikke er det meningsløst) - du finner den på eBay. Verizon bruker for øvrig CDMA, og CDMA-telefoner vil ikke fungere i Norge. Endret 30. desember 2010 av HHalling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå