hantimilon Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Lurer på hva andre får på deres jobber. Går alltid rykter om prosenter på andres arbeidsplasser. Si hvor du jobber og om du har noen rabattordninger. Får du julegave? eller andre gaver? Jobber selv på Obs! Ingen rabatter Gavekort på 600kr til jul. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jobber som bilmekaniker vegg i vegg med meca, får 40% rabatt på alle bildeler jeg kjøper til meg selv. Har bare jobba der i 4,5 mnd så vet ikke om vi får noen julegave enda. Lenke til kommentar
Slackbert Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jobben betaler mobil og bredbånd. Og så har jeg betalt videreutdanning. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Gamle jobben: 90% på taxfree varer men gjelder noe unntak unntakene: 70% på parfyme 50% eller 35% på klær og elektronikk Jobbet som skipselektriker lærling mellom Norge - Tyskland Julegave: En glass bolle og vanndings (fordelt på to år) Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Fikk middag på lokal resturang til jul er vell det men jobber jo ikke for goder så gjør meg fint lite Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Det gamle stedet jeg jobbet var det slik at vi fikk betaling for full arbeidsdag 8-16 Selv om vi kanskje var ferdig og dro hjem lenge før, det var mot at vi jobbet overtid når det trengtes, og da fikk vi jo også overtidsbetalt. Det var egentlig ganske deilig å komme på jobb kl 8, dra kl 9 og få lønn som om jeg skulle jobba til 16 Endret 24. desember 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Sippe Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jobber på ICA og vi får 5% rabatt som vi får igjen på lønninga :> + julegave (vin) Lenke til kommentar
ZawyeR Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Vet at de andre på bruket får gratis flybilletter, dog er jeg bare vikar, så den goden uteblir for meg :\ Ganske irriterende egentlig, mtp. at jeg utøver samme arbeid som fast ansatte. Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Fikk bl.a. iPad i julegave. I tillegg er det 10+ firmafester i året, ferieleiligheter, rabatt hos div. firmaer osv. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 hvor du jobber lolmaster? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 110kr stor pizza 60kr medium pizza 20kr liten pizza 13kr 0,5l brus 10kr dressing + div Nok firmafester med gratis drikke og mat Og best av alt en kjempe gjeng og jobbe med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå