Sandmann Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Hei! Jeg har et XFX Radeon HD 5970 2 GB Black Edition kort som jeg har fått et problem med siste uken. Det som skjer er at den ene utgangen sluttet å fungere ved restart av PC, men ved å skru den av og på igjen fungerte skjerm nummer to. Dette problemet varte i noen dager, og i dag har den helt sluttet å virke. Det som er rart er at PC fortsatt registrerer skjermen som tilkoblet. Når jeg fikk kontakt mellom pc og skjerm, og skjerm nummer to fungerte, virket den uten noen problemer inntil jeg skrudde av pcen for kvelden. Jeg har prøvd begge skjermene i denne utganger, både med begge tilkoblet eller bare en tilkoblet, men skjermen vil fortsatt ikke fungere på denne porten. Har også byttet plass på hovedkortet uten hell. Har oppdatert alle drivere og BIOS uten hell. For ca. 2mnd siden installerte jeg Accelero Xtreme, men har ikke hatt noen problemer etter installasjon av denne kjøleren, så tviler på at den kan ha gjort dette. Noen som har tips om hva jeg kan gjøre for å eventuelt finne ut hva som er problemet? Endret 19. desember 2010 av Sandmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå