Zt Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Twilight Highlands eller Uldum. Lenke til kommentar
N* Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg har gjort alt i Uldum. Hvordan kommer jeg meg til twilight highlands? Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg har gjort alt i Uldum. Hvordan kommer jeg meg til twilight highlands? Snakk med kongen i Stormwind (evt høvdingen i Orgrimmar?). Du skal få noen quest der som til slutt sender deg lukt til TH. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg har gjort alt i Uldum. Hvordan kommer jeg meg til twilight highlands? På samme måte som alle andre high lvl Cata soner. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvordan kommer jeg meg til twilight highlands? Hvordan bruker man google? Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvordan kommer jeg meg til twilight highlands? Hvordan bruker man google? Klar over hvor mye vanskeligere googling er enn å lage en tråd her på diskusjon.no eller? får jo irritert minst 10 stk ved å lage slike tråder her også da, så det er jo et stort pluss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå