Gjest Fotball Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hei. Jeg er en 16-årig gutt som er (emnetittel). Hjelp? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Har du snakket med henne? Hva er problemet? Lenke til kommentar
Gjest Jaja. Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Nei. Har ikke snakket med hun. Og problemet er jo hvordan jeg blir sammen med hun? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Vel, bare ikke bus ut at du liker henne uten at du har prata med henne og blitt litt mer kjent med henne. Den brøleren gjorde jeg et par ganger på den alderen før jeg lærte. Da er de borte før du får sukka for deg, haha. Those were the days! Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Da har jeg gjort den tabben. Hvordan få hun til å like meg nå? Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Den eneste måten å få hun til å like DEG på, er å være DEG selv. Da finner hun ut hvem DU er, og hvordan DU er, og forhåpentligvis liker hun den DU er. Lykke til. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Den eneste måten å få hun til å like DEG på, er å være DEG selv. Jeg liker bedre denne tenkemåten: http://fukung.net/v/35548/a07af0daa43fa7d59081f84979066da2.jpg man må alltid prøve å bli det man har lyst til å være. Men altså, wendelinho, har ikke du fått veldig mye hjelp allerede? :!: Du har allerede vist henne at du liker henne, men hun liker deg ikke tilbake. Da kan du være venner med henne eller ikke, og enten jobbe med deg selv og forbedre deg til du blir den gutten hun vil ha, eller bare gi opp og prøve neste. 3 Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Wendelinho er 15, jeg er 16. Hvordan kan du forveksle det? Og jeg vil ligge med hun nå! Hun skal være slaven min å gjøre alt jeg ber om! Hun skal elske meg! Det er juleferie nå :-) 3 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Og der bekreftet du at du var wendelinho, lurer på om vi kommer til å savne deg når gjesteposting forsvinner. 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Den eneste måten å få hun til å like DEG på, er å være DEG selv. Noen ganger er det å være seg selv, ikke nok Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 ta hun bakfra. barrel roll. repeat. hvis ikke hun har lyst... VOLDTEKT!!!!! AAAAAAAAAAAA 1 Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Skal gjøre det :-) Vet hvem Vendelino er, alle vet det. Er ikke han. Men poster annonymt for at dere ikke skal finne meg. :-) Brukernavnet jeg har her begynner på A. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvem faen er wendelinho? Bare wendelinho hadde sagt at alle vet hvem wendelinho er. wendelinho. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Skal gjøre det :-) Vet hvem Vendelino er, alle vet det. Er ikke han. Men poster annonymt for at dere ikke skal finne meg. :-) Brukernavnet jeg har her begynner på A. Og der røpte du deg? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Huff, det kommer nesten til å bli litt trist her uten Wendelinho... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå