Gå til innhold

Har kjøpt en falsk designerveske. Hva synes dere om falske varer?


Metsuni

Anbefalte innlegg

1000 NOK? Hadde hun googlet "replica LV" hadde hun fått 1000 treff på kinesiske sider som selger de samme veskene for 20 dollar.

Skjønner hva du mener. Jeg tenkte vesker/bager generelt jeg.

LV er billigere i Norge enn andre land også faktisk. Derfor mange turister handler LV her i Norge.

 

Jøss, det var jeg ikke klar over. Men fikk meg en støkk da lacoste-skoene jeg kjøpte for 2100 i London kostet 800 på deres butikk i Hegdehaugsveien...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LV er ikke særlig billig i Norge. Grunnen til at det er billig for utelandske folk er at de får tilbake på momsen, noe som plutselig gjør det en god del billigere.

 

Norge har billigst LV i verden.

 

for og ta en jeremy clarkson "the only thing in the world worse than a fake LV is a real one."

 

edit: sitatet omhandler egentlig rolex men er ikke helt enig med han der :p

 

Og jeg er ikke enig i det omformulerte sitatet ditt. Feilsitering ftl.

Lenke til kommentar

LV er ikke særlig billig i Norge. Grunnen til at det er billig for utelandske folk er at de får tilbake på momsen, noe som plutselig gjør det en god del billigere.

 

Norge har billigst LV i verden.

 

 

Gjelder dette selv inkludert MVA? Og har du noen formening om hva keepall i canvas koster i butikken i Akersgaten? 50 eller 55 er de mest aktuelle.

Lenke til kommentar

LV er ikke særlig billig i Norge. Grunnen til at det er billig for utelandske folk er at de får tilbake på momsen, noe som plutselig gjør det en god del billigere.

 

Norge har billigst LV i verden.

 

 

Gjelder dette selv inkludert MVA? Og har du noen formening om hva keepall i canvas koster i butikken i Akersgaten? 50 eller 55 er de mest aktuelle.

 

En keepall 55 ligger rett rundt 6000-tallet. Og ja, selv inkl. mva er Norge billigst.

Lenke til kommentar

LV er ikke særlig billig i Norge. Grunnen til at det er billig for utelandske folk er at de får tilbake på momsen, noe som plutselig gjør det en god del billigere.

 

Norge har billigst LV i verden.

 

 

Gjelder dette selv inkludert MVA? Og har du noen formening om hva keepall i canvas koster i butikken i Akersgaten? 50 eller 55 er de mest aktuelle.

 

En keepall 55 ligger rett rundt 6000-tallet. Og ja, selv inkl. mva er Norge billigst.

 

Kjekt å vite, takk skal du ha. 6000 uten skulderstropp antar jeg, kan det stemme at den med da ligger rundt 7500?

Lenke til kommentar

Hele gleden er jo å eie en absolutt EKTE Chanel!

 

ikke en Fake HARRY fra Gina Tricot! BAH! !!!

 

 

Nei.

 

Hele gleden er å eie et produkt av god kvalitet, som du vet vil vare lenge, og der du ikke støtter opp om barnearbeid og annen kriminalitet.

 

Om du syntes Gina Tricot er harry, så får det være din mening. Men de skal hvertfall ikke ha på seg at de selger fakes, for da har du misforstått hele konseptet "fake" totalt.

Endret av Analogue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...