Metsuni Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Har nettopp fått min nye louis vitton levert på døren fra veskemote.no kjempebillig. Naboen kalte meg jålete når jeg sa jeg hadde kjøpt fake veske, men kjøpte den for jeg syns den er superfin. Hva syns dere om fake vesker? Lenke til kommentar
Populært innlegg PatSharpX Skrevet 19. desember 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Fake Jeg vil ikke si det er jålete med fake, mer harry. Fake varer provoserer meg faktisk. Kjøp heller noe annet som du faktisk har råd til, evt spar til du har penger til en ekte. 33 Lenke til kommentar
Populært innlegg nexus555 Skrevet 19. desember 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Støtter Pat 100% her. Kast veska på dynga nå! 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jostein K. Skrevet 19. desember 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Du kan ikke kalle den for en Louis Vuitton veske om den er falsk. Endret 19. desember 2010 av DandyVers 18 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg er prinsipielt i mot falske varer. Det er noe jeg la fra meg når jeg var 14 år og kom hjem fra syden med kofferten full av t-skjorter. Bedre med 2 originale t-skjorter enn 5 falske. 4 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Brenn den. Det finnes mange fine vesker som ikke koster blod også. 4 Lenke til kommentar
geil Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Trodde at distribusjon av piratvarer var forbudt i Norge. Skjønner jo dog at han vil spe på inntekten litt, det å være freelance webutvikler og oversetter ser ikke ut til å være spesielt lukrativt. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg mener at uttrykket «try-hard» slik det ofte brukes er meningsløst, men i tilfellet fake merkevarer, så er try-hard absolutt et passende uttrykk. Det er skrikende åpenbart at man er merkehore, og at man ikke har penger til å kjøpe ekte vare. Hvis alt som betyr noe er utseendet, så finnes det garantert varer fra andre, billigere produsenter som er 99% like. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Mange fabrikker som produserer slike varer eies av terroristgrupper og mafiaer. I Napoli har Camorraen ca 20 fabrikker som produserer falske merkeklær. Når du kjøper sånne kopier, støtter du i prinsippet mafia og terror. 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Og ikke minst barnearbeid. 3 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Fake = Oh Noes Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 LV er harry. Hva er så en fake LV? Jalla? Uansett var det neimen ikke gratis. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Og ikke minst barnearbeid. Ja, selvfølgelig. Av en eller annen grunn presterte jeg å ikke tenke på det da jeg skrev innlegget... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 LV er harry. Hva er så en fake LV? Jalla? Uansett var det neimen ikke gratis. Det var jo ganske billige vesker da, men tipper ekte vesker fra andre merker holder en høyere kvalitet enn fake kjente merker. Ellers er jeg uenig med deg at LV er harry, flere ting jeg kunne tenke meg derifra, men kjøper ikke fake. Venter til jeg får meg økonomi til å handle det ekte. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 1000 NOK? Hadde hun googlet "replica LV" hadde hun fått 1000 treff på kinesiske sider som selger de samme veskene for 20 dollar. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 LV er harry. Hva er så en fake LV? Jalla? Uansett var det neimen ikke gratis. Det var jo ganske billige vesker da, men tipper ekte vesker fra andre merker holder en høyere kvalitet enn fake kjente merker. Ellers er jeg uenig med deg at LV er harry, flere ting jeg kunne tenke meg derifra, men kjøper ikke fake. Venter til jeg får meg økonomi til å handle det ekte. Kvalitet spiller mindre rolle når det gjelder slike ting, man betaler i dyre dommer for å vise at man har masse penger. Derfor er det så himmelropende idiotisk å fake slike varer. LV (i hvert fall kjerringveskene) er blitt harry fordi de ikke er dyre nok lenger. Nå har alle som virkelig har lyst på en slik veske råd, og derfor er den prangende forbruksfunksjonen redusert til billig pynt. Med andre ord: harry. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg synes ikke det er harry. Det har en sammenheng med den gjennomsnittlige norske inntekten. Vi er, sammenlignet med andre land, rike alle sammen. I England, USA, Tyskland, Polen etc. har en svært liten prosentandel av befolkningen råd til det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 Ja, derfor er det harry i Norge, for oss. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 1000 NOK? Hadde hun googlet "replica LV" hadde hun fått 1000 treff på kinesiske sider som selger de samme veskene for 20 dollar. Skjønner hva du mener. Jeg tenkte vesker/bager generelt jeg. LV er billigere i Norge enn andre land også faktisk. Derfor mange turister handler LV her i Norge. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Du har nå støttet Al-Qaida. Nå har nå bidratt med å kjøre hele verden til helvete Endret 19. desember 2010 av olehh 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå