tom waits for alice Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Da var tiden kommet til å "forfremme" en av våre dyktige veiledere. Rampage er utnevnt til moderator, og vil ha særlig øye for Politikk-kategorien. Vi har flere dyktige veiledere som fortjener et opprykk, når det blir Rampage denne gangen er det etter en vurdering av hvor vi trenger det mest. Sammen med utnevnelsen av Lars har vi dermed gjort et tiltrengt grep for Samfunnskategorien. (Som vi vurderer å reorganisere/splitte, siden den har to nokså adskilte brukergrupper. Det skal vi komme tilbake til etterhvert.) Rampage og de andre samfunnsmoderatorene vil få min støtte til å gjøre de nødvendige grep i kategorien. Sammen med veilederne gjør de en fantastisk jobb. Send dem gjerne en vennlig tanke innimellom ribbe, akevitt og presanger... Geir Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Grattis! Artig med en RBK-fan som mod. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Gratulerer og lykke til. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Grattis! Artig med en RBK-fan som mod. Han er ikke den første. Velkommen inn i teamet, Rampage. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Gratulerer til Rampage. Et godt valg. Sammen med utnevnelsen av Lars har vi dermed gjort et tiltrengt grep for Samfunnskategorien. Med Lars mener du vel L4r5 og da forstår jeg ikke helt hva du mener. Han er vel ikke særlig aktiv i noen av samfunnsdelene? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Grattis! Artig med en RBK-fan som mod. Han er ikke den første. Men du snakker jo sjelden/aldri i RBK-delen, så det kan jeg ikke vite. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Med Lars mener du vel L4r5 og da forstår jeg ikke helt hva du mener. Han er vel ikke særlig aktiv i noen av samfunnsdelene? Samfunn er mer enn politikk, vet du. Lars (jeg boikotter stavemåten) er aktiv og har gode poster i både Helse, Samliv og Seksualitet. Faktisk en del i Politikk også, selv om han ikke kan konkurrere med dere som er fastboende der. Geir Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Gratulerer Rampage Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Takk takk, makten har selvfølgelig allerede gått meg til hodet og innlegg og brukere forsvinner raskere enn mann rekker å tenke Det kommer til å bli deilig å ha litt kontroll og prøve å heve standarden særlig i politikkdelen, så forhåpentligvis kan jeg bidra til å gjøre den delen langt bedre med litt aktiv moderering. Jeg tilbringer jo tross alt allerede altfor mye tid der, så why not Endret 19. desember 2010 av Rampage Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det kommer til å bli deilig å ha litt kontroll og prøve å heve standarden særlig i politikkdelen Lykke til... Lenke til kommentar
gaptrast Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Kongratulator!! Håper det går bra med deg(og at du ikke er altfor streng:)) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Congrats and break a leg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Gratulerer til Rampage. Off topic: Hvor ofte vurderes moderatorer med tanke på jobben de gjør? Er det kontinuerlig, ukentlig, månedtlig, årlig, by chance, eller aldri? Bare lurer altså, ingen mistillitsforslag herfra.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Gratulerer, og velkommen i gjengen! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Hvor ofte vurderes moderatorer med tanke på jobben de gjør? Er det kontinuerlig, ukentlig, månedtlig, årlig, by chance, eller aldri? Bare lurer altså, ingen mistillitsforslag herfra.. Vurderingen er løpende og uformell. Vi ser på aktivitetsnivå, egnethet, eventuelle klager og mere. Nå har vi ikke noe fast aktivitetskrav, om en moderator er på reisefot eller opptatt med studier så kan han/hun ta seg permisjon for kortere eller lengre tid. Men siden vi har et tak på hvor mange mods vi skal ha så vil inaktive mods etterhvert måtte vike plassen for nye frivillige. Geir Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Det kommer til å bli deilig å ha litt kontroll og prøve å heve standarden særlig i politikkdelen Lykke til... For å gi et litt mer interessangt svar nå som jeg tenker over det og siden jeg selv er interessert, hvordan skal dette oppnås? (Hvis det er noe som kan diskuteres her i tråden). Legger til: Mener å huske at jeg har lest av Dotten en gang at det var ham i tillegg il tom waits for alice som i sin tid ble utnevnt til moderatorer pga. at det trengtes flere i Politikk og samfunn hvor de begge to er aktive. Vet ikke om det bedret seg på den tiden etter at de var utnevnt, men nå om dagen synes jeg ikke det ha hevet seg trass i de grepene som har vært att i det siste. Når det er sagt har jeg alltid synes du har gjort det bra som debattant så da vil du nok bli god som moderator også. Men det skal kansje mer enn en ny utnevnelse til for å forbedre en hel kategori!? Endret 20. desember 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå