Rottenspacehead Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Som emntetittelen sier, så kjøpte jeg Joe Danger på PSN for 99kr (har blitt trekt fra kortet). Fikk bare en fil på 6KB som ikke gir meg noenting. Gått inn på download list for å sjekke, og der ligger Joe Danger, men fortsatt bare 6kb og får ikke noe spill. Noen tips ? edit: Har mer enn nok plass på Harddisken til spillet. Endret 19. desember 2010 av Dennis Aron Lenke til kommentar
illiun Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 du må spørre mamma'n din Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Dagens ungdom er frekke må jeg si. Rapportert Men har kanskje funnet ut av det, så kan stenge tråden. Ser ut som man må laste ned Trial først. 1 Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ser ut som man må laste ned Trial først. Ja, mange spill nå til dags er "trial and unlock", der du må først laste ned hele spillet som trial og så kjøpe den lille unlock patchen for å få full tilgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå