andersd Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Eg er usikker på kva software som egnar seg best til redigering av film. Til no har eg berre redigert små videoar, og Adobe Premiere har fungert utmerka. Men er det noko som er meir egna til film-red? Eg har nemleg ein dokfilm som snart skal red. Anders. Lenke til kommentar
Paul Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Dersom du er på leiting etter eit program som er lett å bruke, anbefalar eg Pinnacle's utvalg. Lykke til! Lenke til kommentar
gussen Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Anbefaler software fra Ulead - Ulead VideoStudio v.6 :wink: (kr. 900,-) - Ulead Media Studio Pro :wink: (kr. 2000-4500,-) - Ulead DVD Movie Factory - Ulead DVD PictureShow - Ulead DVD Workshop Ulead har veldig brukervennlige programmer, samtidig som de inneholder redigeringsmuligheter både for nybegynnere og viderekomne. Absolutt å anbefale! Informative og gode nettsider (sjekk link over). Alle programmene kan kjøpes og lastes ned over nettet, og da betaler du heller ikke frakt/toll etc. DV 123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå