Gå til innhold

ClickandBuy: Uløp av kredittkort

konduktans

Anbefalte innlegg

What the f.k? Har fått en mail på ett eller annet tull jeg ikke er medlem på. Hadde det vært standard spam, så ville jeg ikke brydd meg, men her serverer de meg clickandbuy kontonr, min mailadresse og mitt navn i mailen. Hva gjør jeg med det?

Kjære Herr. *mitt navn*

Takk for at du benytter det sikre betalingssystemet, ClickandBuy, som en
intelligent løsning for raske og enkle online-betalinger.

Våre registreringer viser at du benytter kredittkortet ditt som betalingsmåte. Siden kredittkortet utløper om mindre enn to måneder, er det nødvendig å oppdatere betalingsopplysningene dine. Logg inn på din ClickandBuy-konto online ved å gå til www.clickandbuy.com for å gjøre disse endringene.

For å besvare denne e-posten og/eller kontakte ClickandBuys Service Team klikker du på her. Du blir automatisk omdirigert til kontaktskjemaet vårt.

Passordet ditt tilfredsstiller ikke våre nåværende krav til passord. Bidra til å beskytte dataene dine og kontoen din! Vi ber deg endre passordet. Opprett et nytt passord i et format som samsvarer med de nyeste sikkerhetsstandardene.

Det er mulig å endre passordet ditt ved å logge inn på ClickandBuy-kontoen din på www.clickandbuy.com og klikke på " Settings".

Ha ClickandBuy-kontonummeret ditt klart når du kontakter vårt serviceteam. Ditt ClickandBuy-kontonummer er 111111111.

Tips: Under "Hjelp" finner du svar på mange vanlige spørsmål som ClickandBuy får.

Med vennlig hilsen,

Ditt
ClickandBuy Service Team

www.clickandbuy.com

ClickandBuy International Ltd. · Lincoln House · 137/143 Hammersmith Road · London W14 0QL
Registrert med følgende nummer i England og Wales: 5661160

ClickandBuy International Ltd. er autorisert og styrt av Financial Services Authority i United Kingdom. FSA-registreringsnummer: 454127. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...