Cognomen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Isåfall beklager jeg for den antagelsen om at du var av den kvinnelige sorten. Uansett har jeg fått inntrykket av at de fleste jenter som ser wrestling, gjør det fordi "ZOMG, Randy Orton er så kjekk!" osv.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Og hvorfor ser menn wrestling? Pga skuespillet? Edit: Øh, det kom ut litt feil. Jeg ser ikke wrestling pga de pene mannfolka. Det jeg mener er at jeg ser det pga stuntsene, akkurat som jeg ser en actionfilm pga stunts. Endret 30. mai 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Når jeg ser wrestling (som er veldig sjeldent for tiden, siden WWE ble PG-13 og TNA bare plukker opp ex-WWE-folk) gjør jeg det fordi jeg slipper å tenke, og bare kan lene meg tilbake for å se noe hjernedød underholdning. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Bingo. Akkurat som en actionfilm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Saa Summerslam og Survivor Series 98 paa YT , spes SS anbefales....Rock , Mankind , Stone Cold og Undertaker paa samme show , ikke verst. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Summerslam 2002 er den beste PPV ever. Gårsdagens var forresten den beste på mange mange år. Money in The Bank bør sees. Underholdene! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Underholdende tidtrøyte. Men "talene" deres kan dra ut til tider. Ser på Zebra og der kutter de som regel vekk mye av "slossinga" og har med talene til Cena og de andre store. Litt kjedelig egentlig. Mulig å se det i opptak på nettet via stream? Er for øvrig imponert over mange av triksene de holder på med, de har jo øvd på det og alt er planlagt. Men det er ikke akkurat noe hvermansen kunne gjort. Rey Mysterio har jo noen fete triks. Serien fra 1:45 er fet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Husker en episode på Zebra spesielt. Den varte i nesten en time, men hele "main event" kampen var over på fem, seks minutter. Etter det begynte jeg heller å laste ned via torrent. Har ikke noe imot litt trashtalk, men det får da være grenser. Når over halve episoden er trashtalk blir det for dumt. Btw sender de noe fra Friday Night Smackdown på Zebra? Endret 29. juli 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Wrestling er såpeopera for menn. Jeg ser ikke på det for å få realisme. Jeg ser det fordi det er hjernedød underholdning. This! Jeg vet det er fake, jeg vet det er scripted, men det er underholdende selv om. Om enn bare fordi det er så dårlig. Bare synd de kutter Diva segmentene på TV2 zebra Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Geez... de trengte ny World Champion, så de hadde en turnering med åtte stk, der to og to fikk sloss og vinneren gikk til finalen. TV2 Zebra kuttet to av kampene fullstendig og hadde en svært kort versjon av resten. Hva er poenget? Hvorfor i helv... kan de ikke sende hele greia? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Dere har fått med dere at episodene på Tv2 Zebra er 2 uker etter USA, ikke sant? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Trodde det var 1, men uansett, ikke så utrolig dårlig delay til å være sendt i usa 2 uker før.. Se på andre serier Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 I wrestling-sammenheng er det jo litt langt etter, etter min mening. Jeg mener, for min del er det vanskelig å unngå spoilers i 2 uker for å se et halvferdig show. Derfor laster jeg ned episodene. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 I wrestling-sammenheng er det jo litt langt etter, etter min mening. Jeg mener, for min del er det vanskelig å unngå spoilers i 2 uker for å se et halvferdig show. Derfor laster jeg ned episodene. Hvor laster du de ned? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hvor laster du de ned? Internett Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Velger å ikke publisere linken til trackeren jeg laster ned på, på grunn av forumets regler og retningslinjer, men det burde ikke være særlig vanskelig å finne. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=BvTNyKIGXiI Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Den har jeg ikke sett på flere år! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 I wrestling-sammenheng er det jo litt langt etter, etter min mening. Jeg mener, for min del er det vanskelig å unngå spoilers i 2 uker for å se et halvferdig show. Derfor laster jeg ned episodene. Jeg lastet ned noen episoder av både RAW og Smackdown, men gikk fort lei. For min del hadde det holdt om TV2 kunne vist hele kampene. De trenger ikke engang alle kampene, bare de viktigste. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 For min del, liker jeg friheten i å kunne se de kampene som interesserer meg, spole forbi de kjedeligste osv. Og jeg er sjeldent hjemme når det vises på TV2 Zebra uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå