Gå til innhold

RAW Wrestling - Tror folk det er ekte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+9817324

Saa Summerslam og Survivor Series 98 paa YT , spes SS anbefales....Rock , Mankind , Stone Cold og Undertaker paa samme show , ikke verst.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Underholdende tidtrøyte. Men "talene" deres kan dra ut til tider. Ser på Zebra og der kutter de som regel vekk mye av "slossinga" og har med talene til Cena og de andre store. Litt kjedelig egentlig. Mulig å se det i opptak på nettet via stream?

Er for øvrig imponert over mange av triksene de holder på med, de har jo øvd på det og alt er planlagt. Men det er ikke akkurat noe hvermansen kunne gjort.

Rey Mysterio har jo noen fete triks.

Serien fra 1:45 er fet.

Lenke til kommentar

Husker en episode på Zebra spesielt. Den varte i nesten en time, men hele "main event" kampen var over på fem, seks minutter. Etter det begynte jeg heller å laste ned via torrent. Har ikke noe imot litt trashtalk, men det får da være grenser. Når over halve episoden er trashtalk blir det for dumt.

Btw sender de noe fra Friday Night Smackdown på Zebra?

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Wrestling er såpeopera for menn.

Jeg ser ikke på det for å få realisme. Jeg ser det fordi det er hjernedød underholdning.

This!

Jeg vet det er fake, jeg vet det er scripted, men det er underholdende selv om. Om enn bare fordi det er så dårlig.

Bare synd de kutter Diva segmentene på TV2 zebra :whistle::thumbdown::blush:

Lenke til kommentar

I wrestling-sammenheng er det jo litt langt etter, etter min mening. Jeg mener, for min del er det vanskelig å unngå spoilers i 2 uker for å se et halvferdig show.

Derfor laster jeg ned episodene.

Jeg lastet ned noen episoder av både RAW og Smackdown, men gikk fort lei. For min del hadde det holdt om TV2 kunne vist hele kampene. De trenger ikke engang alle kampene, bare de viktigste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...