Teipball Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hva synes du er underholdne da Ramius? Tipper å sitte å skrive dritt om alt mulig på et forum. 3 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ekte eller ikke? Det er vel et definisjonsspørsmål? Er slossingen ekte? Nei... Er akrobatikken og stuntene ekte? Very much so. Wrestling er vel det nærmeste man kommer en såpeoprera for menn I tillegg har man endel wrestlere som jobber på en måte som kalles "stiff". Noe som vil si at de fullfører mange av slagene. F.eks. Daniel Bryan og flere av de som har jobbet seg opp gjennom indie-organisasjonene. Samt japanske wrestlingorganisasjoner. http://www.youtube.com/watch?v=fQRD-KxpY_E Når det gjelder stunts så går det vel fra kjedelige dropkicks til .. slikt: http://www.youtube.com/watch?v=cMrCFqJwXbI&feature=related og ting som krever ekstrem presisjon fra begge parter for at det ikke skal være livsfarlig: http://www.youtube.com/watch?v=hJLKXq8MGEk Point made, takk for meg... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Alltid like underholdende når ufaglærte uttaler seg om "slossing" Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Greit nok dersom man er ute etter, som sagt tidligere, stunts gjort på direkten mot andre mennesker. Personlig ser jeg på slossing for å se faktisk slossing. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Alltid like underholdende når ufaglærte uttaler seg om "slossing" Vil ikke akkurat si at det veldig underholdende å lese hva du skriver, men skal innrømme at jeg ler litt hver gang du skriver noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Tror nok Vince er tough i virkeligheten oxo mht drive biz , han toerr aa satse og han gjorde wrestling main stream , en pioneer imo....men rollefiguren er seff hypet opp/OTT , det er jo det som er morro tross alt. Wrestling er pop i Mexico , Japan , Tyskland , U.K....selv om det ikke er pop i Norge saa er det tross alt pop i andre land. Lenke til kommentar
The Juggernaut Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Mulig det er underholdende for folk, men WHY? ALT er jo fake. Du sier at alt er fake? Har du prøvd deg på det? Ja, det er mye skuespill, ja det er mye show off, MEN det er ikke forhåndsavtalt hvem som vinner(ikke her i Norge iallefall) og jeg kan garantere deg at det er MYE smerte involvert i denne sporten. Og det er relativt lang læretid før du kan unngå å lemleste deg selv eller motstanderen din. Det er mye teknikk ute og går. Jeg prøvde meg på opptaksprøven for å bli wrestler her i Norge og jeg fant da ut at det er JÆVLIG mye tøffere enn man skulle tro. Så før du uttaler deg om noe sånt ville jeg anbefalt deg å gjøre litt research. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Selvfølgelig er det forhåndsavtalt hvem som vinner... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Man må være god i å være fake... Ja det må jo finnes en sport for sånne folk og Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Man må være god i å være fake... Ja det må jo finnes en sport for sånne folk og Ja, er jo en grunn til at teater, film, og tv er så populært som det er... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Man må være god i å være fake... Ja det må jo finnes en sport for sånne folk og Det er nok av skuespill i engelsk toppfotball, så hvorfor skal wrestling være mindre seriøst? oooh my lord! Gikk jeg glipp av noe? De danset bare, hoppet på ham og vant. Hva var så ulovlig med det? (bortsett fra at det er åpenlyst skuespill, så klart.) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hehe, det er vel ingen som faktisk tror at det der er ekte hypnose? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Det er vel en av de mest hysterisk morsomme "moves" ever Det fins flere av de på youtube, dette er en av de morsomste: -C- Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Wrestling er såpeopera for menn. Jeg ser ikke på det for å få realisme. Jeg ser det fordi det er hjernedød underholdning. 3 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det er ikke bare menn som ser wrestling. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Nei nei, men dere jenter ser vel på av helt andre grunner enn oss menn. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Vi jenter? Beklager å skuffe deg, men jeg er mann. Mange jenter ser på wrestling fordi de vil se kampene, triksene og alt det der. Om menn ser wrestling av andre grunner det vel ikke så mange grunner igjen unntatt svette menn i trusa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå