vikingkylling Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg er ikke helt overbevist om at det bare er skuespill. Se for eksempel Hulk Hogan's Kjendiswrestling (på TV2 Zebra, tror jeg). Her snakker vi reality der noen folk læres opp til wrestling og må ha en kamp hver gang der de viser hva de har lært. Taperen blir sendt hjem, og etterhvert står man tilbake med en vinner. Er det også bare skuespill? Det ser rimelig brutalt og "ekte" ut til tider, selv under treningene. Jeg vil tippe det er en god del improvisering og enkelte vanlige kamper, men med svært strenge regler og årevis med trening. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 BBAAAATTIIISSTAAA!!!!!!!!!!!!!!!! Han er faen meg den råeste! ^^ Man er jo dumme vist man trur wwe er ekte, men det er jo sykt underholdene om man liker det. Følger ikke med på det nå lenger, men gjorde det før. Og det blei jo en egen greie av det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Om alt bare er skuespill, hvorfor blir de skadet da? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Fordi det skjer ulykker. Når du hopper fra 3 meter på bord så kan det gå galt, helt naturlig. Alt er stunts. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det meste er stunts, men før noen kan bevise at det kun er skuespill vil jeg tippe det er delvis skuespill og delvis ekte. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hva mener du med ekte? Mener du at de slår hverandre for å slå ned den andre? Stuntene de gjør er det garantert mye smerte i, spesielt de som innvolverer stiger og høye fall. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nei, jeg mener at de har trent på de stuntsene i årevis og har laget en karakter publikum kan heie på. Akkurat den biten er selvsagt bare tull. Men jeg er ikke 100% sikker på at alle kampene er avgjort på forhånd. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Alle kampene er avgjort før de går i ringen, garantert. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvorfor er du så sikker? Jeg sier ikke at de ikke er det, men jeg vil gjerne ha bevis av et eller annet slag før jeg godtar det. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Fordi de har en story som de følger, og hvis kampene hadde vært tilfeldig så kunne de ikke laget en story. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Raw Wrestling er faktisk ganske ekte. Det ser så klart fake ut for spinkle nerder foran PC skjermen som aldri har vært i en ekte slosskamp. Det funker ikke sånn som på film hvor man hopper rundt overalt og gjøre urealistiske moves. Grunnen til at disse gutta holder på så lenge mot hverandre er at de er trente. Se på kroppen deres, tror du de faller sammen av et lite slag? Nei. De historiene de sier før kampene er kanskje ikke 100% realistiske, men de er basert på ekte hendelser. Tror dere virkelig det er mulig å gjøre de angrepene fake? De hopper jo på hverandre for guds skyld. Noen folk på dette forumet er idioter ass. 4 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Digger dette her jeg også. Så klart vet jeg det er fake, men liker underholdningen. Min favoritt er Wade Barrett . Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Randy Orton er teh best. Raw Wrestling er faktisk ganske ekte. Det ser så klart fake ut for spinkle nerder foran PC skjermen som aldri har vært i en ekte slosskamp. Det funker ikke sånn som på film hvor man hopper rundt overalt og gjøre urealistiske moves. Grunnen til at disse gutta holder på så lenge mot hverandre er at de er trente. Se på kroppen deres, tror du de faller sammen av et lite slag? Nei. De historiene de sier før kampene er kanskje ikke 100% realistiske, men de er basert på ekte hendelser. Tror dere virkelig det er mulig å gjøre de angrepene fake? De hopper jo på hverandre for guds skyld. Noen folk på dette forumet er idioter ass. You my friend, just earned yourself a Endret 28. desember 2010 av Friction# Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Fordi de har en story som de følger, og hvis kampene hadde vært tilfeldig så kunne de ikke laget en story. Den "storyen" du mener er bare for å gi dem en grunn til å denge hverandre og gjøre det mer morsomt for publikum. I wrestlnig har det alltid vært snille og slemme wrestlere, men en snill kan bli slem og en slem kan bli snill avhengig av hvordan publikum liker dem eller ikke. Alt dette er selvsagt ikke ekte. Derimot vil jeg tro selve kampene er langt mer ekte enn du tror. De gjør sitt beste for å ikke skade hverandre og følger reglene, men selve utfallet er ikke forhåndsbestemt. John Cena er for eksempel det nærmeste vi kommer en hovedperson I RAW, og han fikk sparken? Var det også forhåndsbestemt?Hva med alle som går fra RAW til Smackdown og motsatt fordi de taper en kamp eller to? Batista ble nødt til å sloss selv om han var skadet, så han gikk ut og kom aldri tilbake. Endret 28. desember 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Cena fikk "sparken" og er nå tilbake. Alt i en story. Batista ble pissed fordi han ikke fikk den respektet han mente han fortjente, og derfor dro han. Han prøver seg nå i MMA visnok. Se på Kaval som nå har tapt så og si alle kampene sine, han har nå sagt at han ikke gidder mer og har forlat WWE fordi han mener de ikke respekterer talentet hans. Hadde han gjort dette hvis kampene hadde vært fair? @Carlgutt, selfølgelig er disse gutta topptrente og det er garantert store smerter inne i bildet når de hopper på hverandre. Men de gjør ikke dette for å skade hverandre og de prøver å gjøre minst mulig skade som mulig. Slagene de har på hverandre er det som er fake i WWE i tilegg til storyen. Hadde disse gitta slått til hverandre hadde de vært ferdige med engang. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ja, det er en "story" for å gi publikum underholdning, men en story kan endres når som helst og improviseres. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg ser ikke helt problemet med wrestling. Selvfølgelig er det ikke helt på ordentlig, men stuntsene er ofte imponerende, og ingen skal si de ikke slår seg skikkelig fra tid til annen. Som hjernedødt tidtrøyte er det slett ikke verst. Så enig, så enig! Jeg digget wrestling på 90-tallet, nå for tiden, not so much. Mye mulig fordi min gamle helter er for gamle og / eller døde. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ja, det er en "story" for å gi publikum underholdning, men en story kan endres når som helst og improviseres. Storyer blir endret hele tiden, men det er på ledelsen sine prinsipper og ikke på WWE Superstarsene sine. Blir det skader som for eksempel som når John Cena ble skadet, så endres selvsagt storyen ufrivillig og skjer dette midt i en kamp så kan det bli en annen vinner enn det som var planglagt. Men de går ikke inn i en kamp og ikke vet hvem som skal vinne kampen. Det er planlagt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Men de går ikke inn i en kamp og ikke vet hvem som skal vinne kampen. Det er planlagt. Og her kommer vi med kiler i hopetall, Teipball....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå