Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eneste som hater å bli forelska?


Gjest håpløst

Anbefalte innlegg

Gjest håpløst

Nå har det faen meg skjedd igjen. Har blitt forelska, men det er så sinnsykt irriterende for det blir aldri noe annet enn litt prating, og jeg står igjen som en idiot. Skjer ikke så ofte, er kanskje tredje gangen jeg er det og jeg er 22. Men det passer så sinnsykt dårlig, har snakket med ei i det siste som jeg ikke har følelser for, men hu er veldig hyggelig og slikt, så jeg tenkte at jeg skulle gi det en sjanse og se om det kom noen... Så stikker jeg ut på byen idag, møter ei pen, hyggelig og smart jente, og blir stormforelska, er fortsatt beruset, men detta veit jeg. Har blitt forelska tidligere i livet, men det har aldri ført noe bra med seg, blir jo bare deppa og shit pga det. Som vanlig så er ho helt sikkert ikke interessert, men jeg klarer sikkert ikke legge det til ro og glemme henne med det første for det. Håper bare det ikke varer så lenge, noen tips så jeg kan få det til å gå over fortere? annet enn å drite meg loddrett ut så jeg skjønner hu aldri vil ha noe med meg å gjre uansett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi noe skjer en eller to ganger, betyr det ikke at det skjer igjen. Da hadde jeg druknet for lengst og hatt vannskrekk. Jeg holdt på å drukne en gang - ergo...

Doesn't make sense.

 

Sov ut rusen og send henne en sms imorgen: Hyggelig å bli kjent med deg igår. :)

Hvis du vil at det skal gå over, tar du tiden til hjelp. Null kontakt og fokuser på andre elementer i hverdagen.

Endret av Gomsy
Lenke til kommentar

Jeg har det som deg. Er ikke særlig fan av å være forelsket. Har så klart blitt helt sykt betatt av en fyr, og er nesten 100% på at dette er gjensidig, men likevel. Jeg blir ikke noe mere glad enn det jeg er fra før, men heller muligens litt "deprimert" selvom jeg vet at vedkommende liker meg på samme måte. Ja, jeg er nok ganske sær på dette området.

 

Siden du vil det skal gå over, så er det beste rådet å holde deg unna/la være å kontakte henne.

Lenke til kommentar

Er helt jævlig, rett og slett. Er forelsket i en i klassen, men er redd for å prøve meg, fordi det da blir kleint og kjipt resten av året om hun ikke føler noe for meg. Sitter jo bare heme å tenker på henne, og blir bare nedfor. Tror aldri jeg har vært så forelsket før. Så henne for noen dager siden uten sminke. Damn, aldri sett en så søt jente i hele mitt 19 år lange liv!

 

Jeg skal prøve sakte men sikkert å få hun med ut på ting :) Som en tur på ski på fjellet eller noe, fordi det sier hun at hun så absolutt vil. Hun har ikke sagt hun vil det med MEG da men. Må gjøre noe. Vil ikke rushe noe, fordi er drit redd for å "fucke" det her opp. Er som oftest bare en ordentlig sjanse, og den vil jeg for en gangs skyld gjøre riktig!

 

Off, nå føler jeg at jeg snakker skikkelig off-topic, men godt å få skrevet det ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Er helt jævlig, rett og slett. Er forelsket i en i klassen, men er redd for å prøve meg, fordi det da blir kleint og kjipt resten av året om hun ikke føler noe for meg. Sitter jo bare heme å tenker på henne, og blir bare nedfor. Tror aldri jeg har vært så forelsket før. Så henne for noen dager siden uten sminke. Damn, aldri sett en så søt jente i hele mitt 19 år lange liv!

 

Jeg skal prøve sakte men sikkert å få hun med ut på ting :) Som en tur på ski på fjellet eller noe, fordi det sier hun at hun så absolutt vil. Hun har ikke sagt hun vil det med MEG da men. Må gjøre noe. Vil ikke rushe noe, fordi er drit redd for å "fucke" det her opp. Er som oftest bare en ordentlig sjanse, og den vil jeg for en gangs skyld gjøre riktig!

 

Off, nå føler jeg at jeg snakker skikkelig off-topic, men godt å få skrevet det ihvertfall :)

 

Må ikke du vente så leneg at du blir friendzona nå da, da kommer det nok opp en post av "Anonym g20.. FRIENDZONA HJELP".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...