Gå til innhold

""LØST"" "Utleige av disker/diskplass"

ThaBear

Anbefalte innlegg

Eg lurer på korleis man kan "leige" ut diskplass, slik som større selskaper driver med.

Tenker på settup etc, sikkerhet og hvilken raid level på x antal disker.

Skal ikkje begynne med utleige. Men sette meg litt inn i slikt. Kommer til å sette opp eit slikt system til venner og familie. (vist dette er mulig da)

Bruker Win Server 2008 standar.

Mvh.

ThaBear

Endret av ThaBear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så ein lager en virtuell server for kvar enkelt som leiger diskplass? Det virker ikkje logisk i de hele tatt.

Virker mer logisk att man setter opp noke slikt via program, og bruker ip / domene til server, og kvar enkelt har en eigen brukerkonto. Men mulig det også er feil.

Lenke til kommentar

Døme

Vil ha noke slikt. Bare ikkje kun til backup, der eg kan sette opp kor mykje diskplass kvar enkelt bruker vil skal kunne bruke på server.

Og de skal sjølv velge kva som skal leggest over, eller ta planlagt backup.

Satte engang opp FileZilla, men usikker om dette støtter desse tinga.

Og FTP er vel ikkje sikkert heller, da passord sendes i klartekst?

Lenke til kommentar

Hva er formålet du ønsker å oppnå/dekke?

Et par ting du bør tenke over:

- hva om noen legger inn noe ulovlig på serveren?

- hva gjør du ved driftsproblemer?

- sørger du for backup?

Ellers finnes det jo flere måter å "lage" en slik tjeneste på. Stort sett alle protokollene man bruker på nett støtter filoverføring(HTTP, FTP, SFTP, SMB, NFS, news, e-post, ssh, gnutella osv osv).

Mamut sin løsning fungerer nok via en av disse.

Lenke til kommentar

Får de som ikkje har lest første posten så skal eg IKKJE leige ut.. Men er ute etter samme løsning, slik att venner og famile skal kunne lagre ting her. backup etc.. Automatisk eller ikkje.

Ulovelig inn på serveren? Kommer ikkje noke ulovlig inn på den :ph34r:

Driftsproblemer ordner eg sjølv.

Backup vet eg ikkje, kjører raid det får holde (ja raid er ikkje backup)

Håper det fantes programmer som fungerte greit med litt konfigurasjoner.

Altså vil ha hjelp til valg av server prog. klients prog etc :)

Brukte jo FileZilla og CesarFTP

Men vil over til SFTP. Mulighet til å styre kor mykje folk kan overføre pr/mnd. Max størrelse på "deres" område.

Lenke til kommentar

ZFS har quotas http://docs.huihoo.com/opensolaris/solaris-zfs-administration-guide/html/ch05s06.html

Linux har også quotas, men dokumentasjonen er hårreisande.

Begrensning på nettverksoverføring kan gjeres i ein brannmur/ruter.

Eg kjører sjølv ein lagsringløysning med SFTP. Då har eg FreeBSD i bunn som OS. Harddisker er krypert med GELI. Bruker OpenLDAP for å gi brukere rettigheiter og tilganger.ZFS er sjølvsagt filsystemet det lagres på då uendeleg antall snapshots og realtime GZip komprimering av data redder brukarar frå tabber og sparer mest mogleg diskplass.

ZFS gjer også backup minst mogleg ressurskrevjande då du kan da inkrementell backup. Gjennoppretting er framleis full backup.

Gløymte å fortelja at SSH oppsettet er chroota. Sånn at ein brukar sin root er hans "home" mappe.

Endret av siDDIs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...