Gå til innhold

Innkjøp av bærbar PC/mini-pc etter jul. Hvilken skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal helst ha en bærbar pc eller en mini-pc etter jul. Grunnen er vel at jeg vil kunne dra med meg en pc rundt om jeg f.eks tar meg en tur til syden, eller bare en tur til Bergen.

Skal bruke pc'en til følgende:

- Spotify

- Sosiale medier (internett, skype, msn osv.)

- Evt. blogge, kunne ha litt lagringsplass

Burde ikke koste mer enn 3000 kroner. Og hvis det er mulig, mer enn 10,1". Burde være en kraftig og bra PC til mitt behov, noe som ikke er mye å kreve.

og i det... så har jeg en stasjonær PC. Lydkortet er ødelagt tror jeg, vil det fungere å bare kjøpe en sånn: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=614574#extra ? "USB lydkort".

Tusen takk for all hjelp :) God jul, god helg og godt nyttår! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må det være rett etter jul? Vent nå litt ut i januar, så kommer både intel og amd med nye friske produkter som vil gi deg mer ytelse for pengene, vare lengre osv...

F.eks en Sandy Bridge laptop, rask prosessor + helt greit grafikkort integrert i en pakke med lavt strømforbruk.

Lenke til kommentar

Kan være når som helst etter jul, bare ikke etter 10. februar.

Nice! Har ikke så mye peiling på bærbar ogsånt, men hvis jeg får en bra PC til 3000,- er jeg megafornøyd! Men til den prisen må det vel bli en mini-pc.. men vil helst ha større skjerm enn 10,1 tommer. Noen som veit om en mini-pc som er kraftig, med større skjerm til en hyggelig pris? Som sagt helst under 3000. Takker for hjelp sålangt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...