Traumeel Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei.. Jeg har bestilt et tredagers opphold i London på Hilton hotel via Booking.com... Jeg ser at booking.com har trekt penger fra min konto nå (reisen min er fra 30.des - 2.jan). For sikkerhetsskyld har jeg ringt hotellet, og de vet jeg kommer, men de sa jeg skulle betale for mitt opphold hos de når jeg dro? På min nettbank står det at pengene allerede er trekt (ikke reservert) og under står det hilton... Jeg skal vel ikke da betale enda en gang når jeg drar fra hotellet? Noen som har erfaringer eller svar til dette???? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Kontakt booking.com snarest og fortell dem akkurat det du skrev her, at Hilton forventer betaling når du drar. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Bare kontakt booking.com så rydder de antagelig opp. Hadde engang booket et hotellrom i Cairns hvor det i beskrivelsen til booking.com stod at det var boblebad. Skrev en klage til booking.com om kvelden for at de skulle få ryddet opp i feilaktig info og regnet med at det muligens ville komme en beklagelse etter en uke. Om morgenen hadde noen glidd et brev under døren min: Booking.com hadde kontaktet hotellet og betalt for å få meg oppgradert til den største suiten de hadde, og den eneste på hotellet med boblebad. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå