Chad Thundercock Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Dolokket SKAL ned når man trekker ned. Partikler i dovannet vil sprute overalt, inkludert på tannbørsten som står innen en radius på 2m. Andre ting: Ta opp doringen når du står å urinerer. Gule, inntørket pissflekker på ringen er drapsmotiv. Dritepapiret skal henge UT fra veggen. Bruk splashpack når du driter, slik at du slipper å få masse møkk opp i ræva og på innsiden av doringen. Skulle nesten å ha vært et to dagers obligatorisk kurst på grunnskolen i hvordan man bruker dassen. 6 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Har alltid hatt dolokket oppe, lenge leve latskapen, dessuten ser jeg ikke problemet med det. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) "Spruter over alt hvis dolokket er oppe"? Hva slags toalett er det dere har? edit: innholdet i posten min kom to ganger (???) Endret 19. desember 2010 av Heatsink 6 Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Nede. Men jeg er jente, så Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Oppe, sånn i tilfelle jeg må drite SOM BARE FAEN. Å kaste bort tid på å ta opp dasslokket i en sånn situasjon gjør vondt fysisk og pyskisk. Lenke til kommentar
freja78 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nede av den enkle grunn at katta drikker av doen om vi ikke lukker det. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nede av den enkle grunn at katta drikker av doen om vi ikke lukker det. Drit i å trekke opp etter deg noen dager så slutter den med det 4 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Sete og lokk skal være nede. Da må begge parter ta i toalettet om de vil bruke det, samt at man ikke risikerer å få rotter opp dass. Ser penere ut gjør det også. Soft close lokk/sete er en fint ting, da det gjør at det krever minimalt med anstrengelse for å få lokket ned på en skånsom måte. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 "Spruter over alt hvis dolokket er oppe"? Hva slags toalett er det dere har? edit: innholdet i posten min kom to ganger (???) you made my day!!! haha:D:D Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Til de som har rør i do. Tar dere det ut før dere legger på lokk eller har dere lokket over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Dassen skal være stengt, det forebygger sprut og støy når du trekker ned. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 når jeg slipper kladder så pleier jeg spyle ned og så lukke igjen dør til avtredet (doen) røret skal stå festet fast sånn at låkket kan være igjen hvis ønskelig Lenke til kommentar
Diablo Minus Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 "Spruter over alt hvis dolokket er oppe"? Hva slags toalett er det dere har? Uploaded with ImageShack.us Forklarer røret også Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hva f.... er det der? Sikker på at det ikke er dassen til Steven hawking? Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 /wiki/toilets_in_japan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 temperaturen på det vannet skal være jævla nøyaktig til at det ikke blir ubehagelig. men uansett, faen til kjærringer noen her skal være. "å næi det spruter bakterier på tannbørsten min!" Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Faktisk litt enig. For min del har nedspylingen bestamdog skjedd med åpent dolokk og tannbørste i samme rom; samtidig kan jeg telle på en hånd antall ganger jeg har vært syk. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det er jo ikke sykdomsriskoen som plager meg, mer at jeg pusser tennene mine med bæsjepartikler. Er neppe noen big deal, men det er mye enklere å bare legge ned dolokket. Er jo ikke akkurat vanskelig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Eter at jeg først leste i denne tråden så greier jeg ikke å slutte å tenke på om at jeg heller burde lukke dasslokket så det ikke kommer tiss og bæsj på tannkosten min selv om det er høyst urealistisk at dråper fra dass skulle treffe tankosten min når den er så langt vekke. Regner med at denne tråden kommer til å få meg til å flytte tannkosten (når jeg kjøper ny, som er ganske snart) tilbake til soverommet mitt da jeg har en vask på soverommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå