Gå til innhold

skal dolokket være oppe eller nede?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Dolokket SKAL ned når man trekker ned. Partikler i dovannet vil sprute overalt, inkludert på tannbørsten som står innen en radius på 2m.

Andre ting:

Ta opp doringen når du står å urinerer. Gule, inntørket pissflekker på ringen er drapsmotiv.

Dritepapiret skal henge UT fra veggen.

Bruk splashpack når du driter, slik at du slipper å få masse møkk opp i ræva og på innsiden av doringen.

Skulle nesten å ha vært et to dagers obligatorisk kurst på grunnskolen i hvordan man bruker dassen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sete og lokk skal være nede. Da må begge parter ta i toalettet om de vil bruke det, samt at man ikke risikerer å få rotter opp dass. Ser penere ut gjør det også.

Soft close lokk/sete er en fint ting, da det gjør at det krever minimalt med anstrengelse for å få lokket ned på en skånsom måte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

temperaturen på det vannet skal være jævla nøyaktig til at det ikke blir ubehagelig.

men uansett, faen til kjærringer noen her skal være. "å næi det spruter bakterier på tannbørsten min!"

Lenke til kommentar

Eter at jeg først leste i denne tråden så greier jeg ikke å slutte å tenke på om at jeg heller burde lukke dasslokket så det ikke kommer tiss og bæsj på tannkosten min selv om det er høyst urealistisk at dråper fra dass skulle treffe tankosten min når den er så langt vekke. Regner med at denne tråden kommer til å få meg til å flytte tannkosten (når jeg kjøper ny, som er ganske snart) tilbake til soverommet mitt da jeg har en vask på soverommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...