Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 slik jeg har forstått det er kvinner ganske så sære på om dolokket er oppe eller nede. men jeg har ikke fått med meg hvilken av delene de liker, og selvfølgelig ikke hvorfor. 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Det varierer litt. Endel ønsker at både dolokket og doringen skal være nede. Det kan jeg til nød akseptere, da dette kan begrunnes med hvordan det visuelt ser ut på badet kombinert med hygiene. Er det derimot kun snakk om doringen, er årsaken i de aller fleste tilfeller latskap fra kvinnens side, (og/eller hun finner glede i så hvor langt hun klarer å få mannen sin til å lystre hennes ønsker). Endret 19. desember 2010 av blured 2 Lenke til kommentar
Diablo Minus Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det beste er jo at ringen er nede og lokket oppe. Men om det ikke er det er det bedre at ringen og lokket er oppe enn at begge er nede fordi det er lettere å ta ringen ned enn lokket opp. Enkelt og greit egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 hvorfor kan de ikke bare ta opp eller ned selv? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Hvorfor kan ikke du ta det opp eller ned selv da? Kan bruke argumentet på begge sider vet du. EDIT: Sorry om jeg er frekk, er bare trøtt, på tide med natta nå Endret 18. desember 2010 av sindre_sniper Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det er vel vanlig å ta ned dolokket før man flusher? Ellers "sprayer" du jo hele badet med dovann og tissepartikler... Æsj. 1 Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg som gutt og herre over min egen hybel, har _alltid_ lokket nede. Synes det ser så mye bedre ut. Hater å gå inn på et bad og se rett nedi toalettet. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 slik er det : og de av det andre kjønn som ikke liker det kan finne seg et kvinnfolk og bo sammen med, easy as that 1 Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 jeg personlig driter rett og slett i hvordan do lokket / ringen er når jeg kommer inn på badet. så lenge det ikke er urin på ringen burde vell kvinnene være fornøyde? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Eg liker at ringen er nede og lokket er åpent. Dvs hjemme. Er mann. På offentlige toaletter foretrekker eg at både lokk og ring er oppe. Hater å ta i offentlige dolokk, og da foretrekker eg å stå å pisse. Hjemme sitter eg. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 slik er det : og de av det andre kjønn som ikke liker det kan finne seg et kvinnfolk og bo sammen med, easy as that lmao Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Eg liker at ringen er nede og lokket er åpent. Dvs hjemme. Er mann. På offentlige toaletter foretrekker eg at både lokk og ring er oppe. Hater å ta i offentlige dolokk, og da foretrekker eg å stå å pisse. Hjemme sitter eg. så fint at det er noe som heter pissoar da er vertfall på de fleste offentlige toalettene Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Den skal såklart være nede Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 så fint at det er noe som heter pissoar da er vertfall på de fleste offentlige toalettene Tja, joda. Pissoar brukes det de er, men er langt i fra alle offentlige toaletter som har det, og da foretrekker eg å slippe å måtte løfte lokk eller/og ring for å pisse. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Lokket bør selvsagt være ned så mye som mulig, både for å forhindre at ting som ikke skal ned i do havner der ved uhell når tolattet ikke er i bruk, og også for å forhindre en og annen sprut som måtte oppstå når man trekker ned. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Dolokket skal sjølvsagt være nede. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg bryr meg ikke om hvordan det er når jeg går på do, det tar med 1 sekund ekstra kanskje om jeg må ta opp eller ned noe, hvorfor noen bryr seg i det heletatt har jeg ikke skjønt, er det virkelig så ille å bruke dette sekkundet på å ta noe ned eller opp før man går på do? Nei det er latskap. Når jeg forlater doen forlater jeg den som jeg brukte den! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Herre jeg trodde dette var en tråd om sex stillinger leste "dokke" i stede for "dolokket", ble ganske forvirret når jeg leste blured sitt innlegg. Det beste er når både ringen og lokket er nede og sånn burde det være, både med tanke med hygene og at det er mindre sjanse for å miste ting oppi doen. Lenke til kommentar
LFL Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Bro Code Article 81: A Bro leaves the toilet seat up for his Bros 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå