Hveding Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei! Call of duty black ops fragmovie er ferdig. Ville prøve og mekke ferdig en fragmovie å se hvordan den blev (så her har dere resultatet). Vet at snøen er litt dårlig laget i filmen men det får så være. Håper dere kan gi tilbakemelding om hva dere synes. Hva er det jeg gjør galt, hva burde jeg gjøre bedre osv Fikk ikke lastet ut på youtube pga jeg har recordet rett fra youtube med sony sound forge. Lastet opp på filefront.com Here it is: http://www.filefront.com/17667415/COD_ready_to_launch.wmv/ Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Den introen er nødt til å endres på. Fonten som ble brukt var skrekkelig. Anbefaler en litt vanligere sans-serif font. Den typen som ble brukt virker utrolig barnslig og uproffesjonell. Og musikken fikk det til å virke som en utrolig sløv og kjedelig film. Men så ble det bedre. Litt rolig start, hadde muligens passa bedre å få inn litt knife kills her isteden, slik at action-nivået passet litt bedre med musikken. Jeg likte utrolig godt overgangen til sangen begynte å ta mer av, fra 00:49 cirka. De pistolskuddene bygde det fint opp til bassen begynte å slå, og det var fin timing med drap i takt med musikken. Men det var en litt lang pause rundt 3:13 i musikken når sangen ble bytta. Der kunne det muligens blitt en litt bedre overgang. Om det hadde blitt mulig å få inn Tomahawk killet her, så det passet fint inn, kan det være noe å prøve på. Rulleteksten ble litt som med introen, passet ikke helt inn i en fragmovie. Den ene fonten var grei, men anbefaler å bruke den og droppe den andre. Da snakker jeg selvsagt om den enkle. Ellers er det skrivefeil som burde blitt rettet opp (whatching skal være watching osv), men ellers en veldig grei film Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Hei Kjermy ! Takk for din omtale, og ikke minst før at du tok deg tid til og hjelpe meg med feiler osv Er enig at musikken var litt slapp, men det får gå før denne gang. Kanskje jeg klarer og få til en bedre neste gang Takk for svar. Mvh Patrick. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 sleng den ut på youtube da vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå