logaritmemannen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Vitsen er at du kan få sex på kommando, intet mer intet mindre. Det kan man også få med fuck friends. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Skriv no berre eit. Eller eitt? Vitsen med å være i et forhold er hvordan du føler deg som person. Det er ingen fasitsvar om du vil føle noe mer spesielt om du er kjæreste eller en venn. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Eller eitt? finnast ikkje noko som heiter "Eitt". Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=eitt&nynorsk=S%F8k+i+Nynorskordboka&ordbok=bokmaal&s=n&alfabet=o&renset=j Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg syntes det å ha et forhold er helt meningsløst etter det jeg har sett i mitt liv. Jeg tester anonym funksjonen. Mvh Tricell Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Vitsen er at du kan få sex på kommando, intet mer intet mindre. Det kan man også få med fuck friends. ja, men ett forhold er bare en videreføring av fuck friends. Man velger den som er deiligst til ett forhold. At man skal gjøre ett forhold til så mye mer, er noe man velger selv Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det har egentlig ingen praktisk betydning, og det kan heller ikke forklares med praktiske eksempler. Det handler om følelser og hvordan du har det med deg selv i et forhold i forhold til å ikke være i et forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå