Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 hva er vitsen i å være i et forhold? (skal det være "et" eller "ett"?) nei jeg tuller ikke nå, jeg er ikke noe troll, jeg lurer på hvorfor folk velger å være i forhold. når begge er voksne kan det jo være for å ha en mer stabil økonomi, slik at man kan flytte til et større bosted enn om man var alene. men er man alene trenger man ikke like mye plass. å ha fast partner å ha sex med er sikkert greit, helt til det dabber av. annet enn sex, hvorfor er de under 18 i forhold? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hvorfor må det være en grunn utover sex? Det skal være "et forhold". (Kunne også vært "ett forhold", men tror ikke det er hva du ønsker å benytte) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Opp til flere ønsker å ha et langvaring stabilt forhold der man har et trygt og godt forhold til å stifte familie. Men føler du ikke det slik er det ingen som tvinger deg til å leve livet ditt slik. Det er det som er så fantastisk med og kunne velge selv. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Vell det er noe i denne verden som kalles kjærlighet, kanskje litt nytt for deg Endret 18. desember 2010 av MrLG Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Offtopic: ETT er tallord, så her skal du bruk ET. Ontopic: En av grunnene til å være i et forhold er at det er sinnsykt deilig å bare sove sammen med noen man er skikkelig glad i. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 annet enn sex, hvorfor er de under 18 i forhold? Fordi de liker hverandre? Du har ikke hatt den følesen eller? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Men er det ikke sex som skiller venner fra kjærester? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 har ikke likt noen siden barneskolen tror jeg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 hva er vitsen i å være i et forhold? (skal det være "et" eller "ett"?) Hva er vitsen i å være i et forhold? = Hva er poenget med å være sammen med en person? Hvorfor kan man ikke bare være singel? Hva er vitsen i å være i ett forhold? = Hvorfor kan man ikke være i to eller tre? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Men er det ikke sex som skiller venner fra kjærester? kjæreste subst. m kjæreste () ['çæːɾəstə] person som en har fast følge med, utkårede Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Kakeshoma, tro det eller ei, men det der hadde jeg klart å slå opp selv. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Vitsen er at du kan få sex på kommando, intet mer intet mindre. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Samvær, samliv, eit nærare forhold enn venner. Om du ikkje ser poenget bør du prøve og sjå korleis det går. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Man trenger vel ikke tvinge noen som ikke har lyst. Lenke til kommentar
Gjest guality way Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hva er vitsen i å ha gjevnlig sex? Man trenger da ikke ha sex så veldig ofte for å få barn, utenom reproduksjon er jo sex meningsløst. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 OK så for deg er sex meningsløst? Selv om jeg er sterilisert finner jeg sex veldig meningsfylt og viktig i forholdet. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Offtopic: ETT er tallord, så her skal du bruk ET. Det paradoksale her er at man kan si at "ett" er et tallord, eller ett tallord, avhengig om man vil beskrive hva det er, eller hvor mye det representerer av hva det er. Jeg for min del liker forhold - ikke for hva det er - men for hvem det er med. Hvorfor være i et forhold? Ikke spør meg! Det er mange forhold jeg ville frarådet enhver å gå inn i, men jeg kan se mange grunner til å være i forhold med akkurat "hun der". Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Offtopic: ETT er tallord, så her skal du bruk ET. Det paradoksale her er at man kan si at "ett" er et tallord, eller ett tallord, avhengig om man vil beskrive hva det er, eller hvor mye det representerer av hva det er. Ett er sjelden to tallord Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Skriv no berre eit. Vitsen er nytelse. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Fordi hollywood, samfunnet og religion har utviklet et livssyn hvor det beste utfallet er monogami. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå