Donkyball Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei godtfolk Jeg har en pc der den ene av partisjonene visstnok er klin full. Dvs bare 5mb igjen av 122gig. Det som er veldig rart er at jeg egentlig ikke har noe særlig lagret der (som jeg er klar over). Har en mappe med litt setup-filer, noe bilder og ting som ikke tar særlig stor plass. Denne mappa tar ca 2gig. Men hva med de andre 120gig?! ANER IKKE hva disse er for noe.. Plutselig var disken full, "helt av seg selv". Kan det være noe dritt av et eller annet slag jeg har fått på pcn? Jeg har selvsagt bladd på disken og sett etter hva som tar plass, men finner lite. Prøvde å vise skjulte filer, men ikke noe nytt som dukket opp.... Håper noen har tips! Kanskje det finnes et program som kan finne ut hvor det er ting ligger lagret og tar plass? I'm waiting Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 http://www.makeuseof.com/tag/use-overdisk-to-see-what-is-using-your-hard-drives-space-windows/ 1 Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 ... her er en annen mulighet: Free Disk Usage Analyzer 1 Lenke til kommentar
Donkyball Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Mange takk for hjelp! Da ordnet det seg. Det var visst sikkerhetskopiene. Jeg lurte litt på om det hadde med de å gjøre, men når jeg høyreklikket på dem og trykte på egenskaper stod det ikke at de brukte sånn 20gig hver. Stod bare noen kb eller mb. Det endte forresten med programmet WinDirStat. Veldig enkelt og greit program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå