Gaardon Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei tenkte jeg skulle begynne å trene Stronglifts 5x5 er ganske nybegynner så forventer egentli ikke at ting skal gå så fort i starten. Jeg er 23 år 191 høy og veier 93 kilo er ikke tykk, men har mage. jeg har lest mye om ernæring og har en viss anelse om hva som er sundt og ikke. men det som er problemet er og få balansert alle måltidene og i tillegg klare og lage variasjon nok til at man ikke spiser det samme hver uke. råd og tips tas godt i mot obs jeg spør ikke om noen kan lage program til meg bare komme med tips og erfaringer og hva dere spiser kanskje æ kan stjele noen gode matretter og tips om hvordan jeg bør posjonere mine måltider om dagen med tanke på trening. post gjerne deres kostholdsprogram Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Sjekk ut artiklene "Health and Fitness consept" og "Advanced consept 2.0" på myrevolution.no, samt sjekk oppskriftssidene på fitnessbloggen.no for tips og inspirajson Kristine Weber (kriweb.no) poster bl.a. også masse måltider på bloggen sin + at hun er good looking Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Takker så mye skal sjekke de ut og god looking er ikke noe ulempe satser på at det blir litt vanskelig i oppstarten det blir vel lettere når man kommer inn i vanene tror jeg. håper det iallefall. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det gjelder å bruke litt tid på å lese seg opp litt på kosthold i starten, og hente inspirasjon til matretter, så er du på god vei. Det er egentlig ikke så veldig vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå