Ordinary Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Hva syntes dere om tilleggspakken til Bad Company 2; Vietnam, som kom ut for PC-spillere i dag? Jeg mener det er det beste EA/Dice har kommet ut med siden Battlefield Vietnam. Helt rått med konge musikk mens du skyter ned 10-15 stk med helikopteret. Hitboxen er fenomenal, og grafikken har blitt brukt på en utrolig god måte. Mer taktiske maps var også et stort pluss. Det eneste jeg har å klage på, er i grunn det at man ikke måtte lage en ny ''soldat''. Litt kjedelig å ikke måtte jobbe litt for noe så fantastisk de gir til forbrukerne. Syntes man kunne hatt soundtrack uansett om man er i et kjøretøy eller ikke, for de som ønsker det. Savner også jetfly, slik som ved første utgave av Vietnam, men nå er alt dette småting. Legg til Panthon om du vil slå av en runde eller to...eller hundre. Endret 18. desember 2010 av Ordinary Lenke til kommentar
Jamsan Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Vurderer å kjøpe det. Har ikke testa spillet enda, men er det fortsatt sånn at man må pumpe inn 20 skudd før man får ihjæl noen? Lenke til kommentar
Ordinary Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Vurderer å kjøpe det. Har ikke testa spillet enda, men er det fortsatt sånn at man må pumpe inn 20 skudd før man får ihjæl noen? Nei, nå har det blitt mye lettere å drepe folk. I hvertfall med M16 og M60. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Er det slik at alle horer med sniper? synes slikt ødelegger de fleste fps onlinespill Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Er det slik at alle horer med sniper? synes slikt ødelegger de fleste fps onlinespill Flammekaster min gode man. Flammekaster og granater Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Gratulerer! Nå har vi to tråder som heter "Battlefield Bad Company 2 Vietnam". Gurimalla! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå