90uffa Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Nei. Kontrollsentret, om det sier deg mer. Den du styrer alt av innstillinger etc. Ikke sitér innlegg rett over ditt eget. det sier meg mer... og hvordan skal jeg koble den kabelen som e så på bilde? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Skal du ha det inn med teskje? Du setter inn kablene som jeg skrev i et av de tidligere innleggene. Kjøp kabelen og prøv deg frem. Det er simpelt. Kan ikke få forklart det bedre. Lenke til kommentar
90uffa Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Skal du ha det inn med teskje? Du setter inn kablene som jeg skrev i et av de tidligere innleggene. Kjøp kabelen og prøv deg frem. Det er simpelt. Kan ikke få forklart det bedre. ok.. Et siste spørsmål dumt men... du har jo tre fargekoder bak den kontrollpanelet skal jeg sett inn der det står sub/rear eller front? jeg tenker at den skal inn i sub elr tar jeg feil? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Inn i center/sub ja. Husk å aktiver 6 channel direct på bryteren til høyre. Den skal stå opp. Lenke til kommentar
90uffa Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Inn i center/sub ja. Husk å aktiver 6 channel direct på bryteren til høyre. Den skal stå opp. ok =)...takk for all hjelp sjøl om æ mått ha det inn med en teskjei x) ! Lenke til kommentar
tMy92 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hei, jeg har prøvd og koble høyttalerene mine i denne receiveren www.lefdal.com/product/lyd-bilde/receiver-hoyttalere/receiver-forsterker/VSX421K/pioneer-5-1-receiver-vsx-421-k Jeg får ikke lyd i høyttalerene men bare i subwooferen? Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå