Ruffs Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Heisann! Jeg er en av de typene som bare vil fikle med forskjellig maskinvare. Jeg og en kompis byttet skjermkort fordi han ikke gamet noe mer og klarte seg med mitt gamle skjermkort som var GTX260, jeg tok med hans GTX295 hjem og satt det opp, men jeg må bare si at jeg ikke ser noe forbedring. snarere mer problemer. Det lagger en anelse mer på Black Ops og i Windows opplevelses index gikk begge grafikk grafene fra 7,3 til 7,2 på Windows 7. Og i CSS har jeg ikke sett noen FPS forbedring, når jeg blir skutt kommer det et killcam som bugger seg HELT! Bildet bare flimrer i vei og bugger seg. mens resten av lyd funker som det skal. Dette problemet har aldri vært her med det gamle kortet mitt. jeg også testet HAUGVIS av forskjellige drivere men alle har de samme problemene og hvertfall ikke noen forbedring. Hva er det jeg gjør feil? Kortet er et MSI N295GTX Og det gamle var et Gainward GTX260. Takker for all hjelp! Endret 18. desember 2010 av Ruffs Lenke til kommentar
Ruffs Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Kan legge til at jeg scorer 16490 i 3DMark Vantage. Om dette er normalt eller ikke vet jeg ikke. husker ikke hva jeg fikk på GTX260. Skal ta en test i 3DMark06 nå etterpå. EDIT; 15562 i 3DMark06 tilsammen. 16490 i 3DMark Vantage var på GPU`en Endret 20. desember 2010 av Ruffs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå