Chriiis Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei alle sammen der ute! Om 1 års tid skal jeg begynne å studere, men hva og hvor er noe jeg ikke vet svaret på ennå. Derfor håper jeg dere kan hjelpe meg med å skrive litt om dette som står på punktene under. - Hvordan er det å studere ARKEOLOGI? Hvor studerer du, noe du vil fortelle om rundt det og hvordan er jobbmulighetene? - Hvordan er det å studere SOSIALANTROPOLOGI? Hvor studerer du, noe du vil fortelle om rundt det og hvordan er jobbmulighetene? - Er det noen som studerer i UTLANDET? Hvordan er det? Hvor? Selv tenker jeg på Storbritannia og Spania, evt. Latin-Amerika... Har dere noen andre tips til en eventyrlysten person som vil kombinere kultur, språk, historie og reising? Takk på forhånd og god jul! Lenke til kommentar
Pestogkolera Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Vurderte selv arkeologi, men etter litt søking på nettet fant jeg ut at dette er ett marked som er overfylt og mettet for lengst, du vil ha svært vanskelig med å skaffe jobb som arkeolog. Da er nok sosialantropologi ett bedre valg når man tenker ut i fra jobbmuligheter. Men man må selvsagt drive med det man har mest lyst til Har ingen faste kilder på dette, og studerer heller ingen av delene (endte opp med historie). Så dere får bare slakte meg viss det er feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå