Gå til innhold

Hold dere unna MikeTailor.com ! ( skreddersydd dress )


Anbefalte innlegg

Det hele startet med planlegging av bryllup av min niese. Og jeg manglet dress til anledningen, og det var knapt med tid for å skreddersy en dress i Vietnam. Jeg det der meget rimelig og en brøkdel av den summen Mike Tailor tar. Og der kan man se og ta på stoffet, og betale når dressen er ferdig og du er fornøyd.

 

Det hadde jeg ikke tid til, så derfor bestemte jeg meg for å bruke Mike Tailor.

 

Først virket han veldig hyggelig, på møtet på hotellet. Valgte ut stoff og to komplette dresser. En sort og en brun. Grå dresser har jeg mange av så det trengte jeg ikke.

Prisen 4600 for hele pakken. Og det skulle ta 3 uker.

 

Så ventet jeg til hele måneden uten å høre noe fra han. Så skrev jeg en epost til han, og fikk ikke svar med engang. Det tok litt over en uke før jeg fikk svar. Og fikk beskjed om at den ene dressen var ferdig, men ikke den andren. Og da hadde det gått 5 uker!

 

Jeg ventet ytterligere to uker til, uten å høre noe fra han. Så sendte vi nok en epost til han og spurte etter sporingsnummer. Det tok 4 dager før han svarte på mailen. Da jeg fikk svar med sporingsnummer, og søkte det opp, så kom det ikke opp.

 

Etter dette sendte vi enda en epost, og denne gangen svarte han ikke. Så kommer det en hentelapp i posten med en annen sporingsnummer. Så hvordan kan han gi oss et sporingsnummer på den 15. november, når det stod at pakken ble sendt den 29 november fra Thailand?

 

DVS at han ga meg et falskt sporingsnummer for å kjøpe tid.

 

Ikke nok med det! Da jeg pakket ut, var det feil farge på den ene dressen som skulle ha vært brun, den fikk jeg grå. Så varslet vi han om dette, og fikk et skuffende svar. Han mente at det var grå farge vi valgte.

 

Han påsto at jeg bestilte grå, og som sagt så har jeg mange grå dresser, og jeg kan ikke ha tatt feil av brun og grå! Det blir påstand mot påstand.

 

 

Nå har jeg lært meg en lærepenge, og håper ingen andre går i samme fella.

 

Dersom du likevel ønsker å bestille fra denne mannen, ta med kamera og ta bilde av stoffet og fargen du bestilte.

 

Angående betaling. Han tok kontant, så hvordan betaler han skatt på dette? Så det er et spørsmål om han i det hele tatt betaler skatt.

 

Den lille lappen vi fikk, stod ingenting om organisasjonsnummer, og kvalifiserer ikke som kvittering heller. Ingen opplysninger om farge, stoff, dresstype etc.

 

Send denne videre til de som ikke ønsker å oppleve dette som jeg måtte gjennom. Vil ikke anbefale Mike Tailor på noen måte. Kvaliteten er ikke noe å skryte av heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...