dllie Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei har begynt å fått blueskreen flere ganger om dagen, fikk det av og til før men det var skjeldent. har ikke fått lagret feilmeldinge fordi at feilmeldingsrapporten blir slettet etter hvær bluescreen. kan det være windowsen som er fuckd eller er det mest sannsynelig hardware feil? btw, er det noen mulighet for å få tatt screenshot eller noe når det blir bluescreen eller må jeg bare ta et bilde med telefonen? skal legge ut bilde av feilmeldingen når jeg får tatt det. takk Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Formatering hjelper bestandig! Husk å lagre alt du skal ha på en minnepenn eller ekstern hdd før du gjør det! Lenke til kommentar
poco-loco Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 hei . du trenger ikke å formatere.jeg kan gi deg et program som fikser alt Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 WoW! Det høre jaggu meg ikke suspekt ut Tipper at det bare er virus du gir ut jeg. Sorry om det er sant men kom med litt kilder og bevis først du.... Lenke til kommentar
dllie Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 hei . du trenger ikke å formatere.jeg kan gi deg et program som fikser alt hvilket program da? Lenke til kommentar
poco-loco Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 det er ikke virus. jeg jobber med data .jeg bruker ofte den cd for å fikse blue screen of death Lenke til kommentar
poco-loco Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 det er en iso file file som du brenner med nero den er bootable cd skal jeg sende deg filen eller sende deg Tutorial Lenke til kommentar
dllie Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 det er en iso file file som du brenner med nero den er bootable cd skal jeg sende deg filen eller sende deg Tutorial du kan sende filen Lenke til kommentar
poco-loco Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 skjekk posten din Lenke til kommentar
dllie Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 skjekk posten din har enda ikke fått noe Lenke til kommentar
dllie Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 ok . Min lenke Takker! Lenke til kommentar
poco-loco Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 hvet du hvordan du skal bruke det? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Nøyaktig hva gjør den filen? Lenke til kommentar
poco-loco Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Nøyaktig hva gjør den filen? hvis du får blue screen.den fikser hvis du har problemer med windows xp Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Beklager at jeg var så negativ med deg, når du sendte link så oppdaget jeg at den var iso, og om det hadde vært virus så hadde det nok ikke vært iso, fordi da hadde man trengt et spessielt program. Jaja, man vet visst ikke hvem alle er, er fortsatt skeptisk men får se når jeg får blue screen of death da. Lenke til kommentar
poco-loco Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 jeg skal folklare.(jeg er ikke so god i norsk men jeg håper at det skal går bra) brenn iso file file med nero eller en annen program ,start pc fra cd rom ,det ser ut akkurat som du installerer windows vent til du får 3 valg .trykk på R får å reparere windows. trykk 1 og enter hvis du ser ,1 :c\windows. trykk.help du får en liste lang liste. trykk escape så skrive chkdsk og enter,hvis det sier ikke noen feil du kan kjekke har diken med a trykke Chkdsk /p og enter. du kan ogsså Chkdsk /r eller fixboot etter at du er ferdig bare skriv exit og starte pc på nytt uten cd Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har du nylig installert noen programmer drivere på datamaskinen eller byttet komponenter i datamaskinen? Isåfall kan dette skape problemer. Lenke til kommentar
dllie Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 jeg skal folklare.(jeg er ikke so god i norsk men jeg håper at det skal går bra) brenn iso file file med nero eller en annen program ,start pc fra cd rom ,det ser ut akkurat som du installerer windows vent til du får 3 valg .trykk på R får å reparere windows. trykk 1 og enter hvis du ser ,1 :c\windows. trykk.help du får en liste lang liste. trykk escape så skrive chkdsk og enter,hvis det sier ikke noen feil du kan kjekke har diken med a trykke Chkdsk /p og enter. du kan ogsså Chkdsk /r eller fixboot etter at du er ferdig bare skriv exit og starte pc på nytt uten cd får prøve da Har du nylig installert noen programmer drivere på datamaskinen eller byttet komponenter i datamaskinen? Isåfall kan dette skape problemer. eneste er at Java har begynt å oppfører seg litt merkelig, kommer oppdateringer flere ganger om dagen osv. Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Så ISO filen er en boot CD for windows? Dette har han vel kanskje selv også? Skal jo følge med PCen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå