Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bynt å få bluescreen oftere og oftere

Anbefalte innlegg

Hei

har begynt å fått blueskreen flere ganger om dagen, fikk det av og til før men det var skjeldent.

har ikke fått lagret feilmeldinge fordi at feilmeldingsrapporten blir slettet etter hvær bluescreen.

kan det være windowsen som er fuckd eller er det mest sannsynelig hardware feil?

btw, er det noen mulighet for å få tatt screenshot eller noe når det blir bluescreen eller må jeg bare ta et bilde med telefonen?

skal legge ut bilde av feilmeldingen når jeg får tatt det.

takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager at jeg var så negativ med deg, når du sendte link så oppdaget jeg at den var iso, og om det hadde vært virus så hadde det nok ikke vært iso, fordi da hadde man trengt et spessielt program.

Jaja, man vet visst ikke hvem alle er, er fortsatt skeptisk men får se når jeg får blue screen of death da.

Lenke til kommentar

jeg skal folklare.(jeg er ikke so god i norsk men jeg håper at det skal går bra)

brenn iso file file med nero eller en annen program ,start pc fra cd rom ,det ser ut akkurat som du installerer windows vent til du får 3 valg .trykk på R får å reparere windows.

trykk 1 og enter hvis du ser ,1 :c\windows.

trykk.help

du får en liste lang liste.

trykk escape så skrive chkdsk og enter,hvis det sier ikke noen feil du kan kjekke har diken med a trykke Chkdsk /p og enter. du kan ogsså Chkdsk /r eller fixboot etter at du er ferdig bare skriv exit og starte pc på nytt uten cd

Lenke til kommentar

jeg skal folklare.(jeg er ikke so god i norsk men jeg håper at det skal går bra)

brenn iso file file med nero eller en annen program ,start pc fra cd rom ,det ser ut akkurat som du installerer windows vent til du får 3 valg .trykk på R får å reparere windows.

trykk 1 og enter hvis du ser ,1 :c\windows.

trykk.help

du får en liste lang liste.

trykk escape så skrive chkdsk og enter,hvis det sier ikke noen feil du kan kjekke har diken med a trykke Chkdsk /p og enter. du kan ogsså Chkdsk /r eller fixboot etter at du er ferdig bare skriv exit og starte pc på nytt uten cd

får prøve da :)

Har du nylig installert noen programmer drivere på datamaskinen eller byttet komponenter i datamaskinen?

Isåfall kan dette skape problemer.

eneste er at Java har begynt å oppfører seg litt merkelig, kommer oppdateringer flere ganger om dagen osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...